اجرای 150 برنامه ویژه هفته ناجا در کردستان
کد خبر: 3649444
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰

اجرای 150 برنامه ویژه هفته ناجا در کردستان

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در هفته ناجا 150 برنامه فرهنگی به مناسبت گرامیداشت این ایام در استان کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، سردار مسعود خرم‌نیا، فرمانده انتظامی استان کردستان امروز، 12 مهرماه در نشست با اصحاب رسانه به اجرای برنامه های هفته ناجا اشاره و اظهار کرد: هفته نیرو انتظامی از14 مهر آغاز خواهد شد و در این هفته بالغ بر 150 برنامه برگزار می‌شود.

وی به شعار هفته ناجا، «پلیس ایجاد امنیت و امنیت برای همه» اشاره کرد و افزود: ‍‍امیدواریم با ایجاد بسترهای محکم برای امنیت در استان کردستان سرمایه گذاران و کارآفرینان در استان با امنیت کامل بتوانند سرمایه گذاری کنند و بخشی از اقتصاد مقاومتی در استان کردستان محقق شود .

فرمانده انتظامی استان کردستان در ادامه به فعالیت‌های گوناگون نیرو انتظامی در خصوص امنیت استان اشاره و عنوان کرد: امروزه با کمک مسئولین، مردم و پلیس کردستان در امنیت کامل قرار دارد.

خرم‌نیا با اشاره به اینکه بدخواهان در انتظار هستند که امنیت این استان را به مخاطره بیاندازند، ذکر کرد: دشمنان در صدد هستند که این امنیت را از مردم بگیرند، ولی به کمک خداوند و مردم دشمنان به اهداف شوم خود در این استان دست نیافته‌اند.

وی به عملکرد شش ماهه سال جاری ناجا اشاره و عنوان کرد: در این مدت در بحث سرقت کاهش خوبی داشته‌ایم و تا کنون در این زمینه 87 درصد کشف سرقت انجام شده و 13 درصد باقی مانده نیز به دلیل شرایط نوع سرقت ها در دراز مدت انجام می‌گیرد.

خرم‌نیا به کاهش 38 درصدی تصادفات منجر به فوت درون شهری اشاره و اعلام کرد: در بحث جرایم مجازی و سایبری 98 درصد از این جرم ها در شش ماهه اول شناسایی و کشف شده اند و 37 درصد از این مجرمان نیز دستگیر و به دستگاه قضایی تحویل داده شده اند .

وی در پایان به بحث تجمع در شهرهای استان به مناسبت رفراندوم اقلیم کردستان اشاره و خاطرنشان کرد: در بعضی از کانال های مجازی این مهم عنوان شده است که در روز بعد از این تجمع با کسانی که لباس کردی پوشیده اند از سوی نیرو انتظامی برخورد شده که این مهم کاملا از سوی ناجا تکذیب شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان  یادآور شد: لباس کردی یک لباس پاک است و در زمان جنگ پیشمرگان کرد مسلمان در قالب این لباس در مقابله با دشمنان این آب و خاک ایستادند و شهید شدند .

captcha