کلنگ احداث مجتمع آموزشی مصلی‌نژاد بیرجند به زمین خورد
کد خبر: 3649471
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

کلنگ احداث مجتمع آموزشی مصلی‌نژاد بیرجند به زمین خورد

گروه اجتماعی: مراسم کلنگ‌زنی احداث مجتمع آموزشی مصلی‌نژاد بیرجند با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، نمایندگان بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد و تنی چند از مسئولین استانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، عباس لامعی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، روز گذشته 12 مهرماه، در مراسم کلنگ‌زنی احداث مجتمع آموزشی مصلی‌نژاد بیرجند گفت: مجتمع آموزشی مصلی‌نژاد بیرجند، در زمینی به مساحت شش هزار متر مربع و زیر بنای 1820 متر  احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه این مجتمع با اعتبار اولیه دومیلیارد و 500 میلیون تومان احداث خواهد شد، افزود: در حال حاضر آموزش و پرورش استان نیازمند 200 کلاس درس است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی ادامه داد: با احداث و بهره‌برداری از این مجتمع، 12 کلاس درس به فضاهای آموزشی استاندارد مرکز استان افزوده می‌شود.

لامعی با اشاره به فعالیت 28 مدرسه دو نوبته در استان، تصریح کرد: تمامی مراحل احداث، تجهیز، محوطه‌سازی و ایجاد فضای سبز این مجتمع را بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد بر عهده گرفته است.

وی افزود: در این مجتمع علاوه بر فضای آموزشی و اداری، احداث نمازخانه، دو آزمایشگاه، سالن اجتماعات، سرایداری و فضای سبز نیز پیش‌بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی یادآور شد:  پیش‌بینی می‌شود این فضای آموزشی در مهرماه 97 آماده بهره‌برداری شود.

captcha