پیام معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان به لیگ حافظان قرآن مازندران
کد خبر: 3649484
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

پیام معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان به لیگ حافظان قرآن مازندران

گروه مسابقات: سید عبدالحمید احمدی پیامی را برای دومین دوره مسابقات لیگ حافظان قرآن کریم ویژه جامعه ورزش استان مازندران صادر کرد.

لیگ حافظان قرآن استان مازندران
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سیدعبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان، پیامی را برای دومین دوره مسابقات لیگ حافظان قرآن کریم ویژه جامعه ورزش استان مازندران که امروز، 13 مهر ماه ساعت 15 تا 17 در سالن بصیرت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر برگزار می‌شود، صادر کرد. در این پیام آمده است؛
حمد و سپاس خداوندی را سزاست که احسن‌الحدیث و  آخرین ذخیره معنوی وحی الهی را بر افضل انبیاء پیامبر اعظم(ص) برای تربیت احسن‌المخلوقین عطا نموده است.
انس با قرآن و تدبر در مفاهیم ناب الهی موجب تعمیق اعتقادات، ایمان و رشد درونی انسان می‌شود که این  خود دستاوردیست بزرگ. این گرانمایه موهبت الهی موجب «یخرجهم من الظلمات الی النور» است که قطعا جز با اراده‌ پروردگار متعال و عنایت خاصش میسر نمی‌باشد.
برگزاری دومین دوره از لیگ حافظان قرآن کریم ویژه جامعه‌ ورزشی تکواندو که ایده‌ایست برآمده از ذوق ناب ورزشکاران مازندرانی با هدف ترويج و توسعه آموزه‌هاي دینی و قرآني در عرصه‌ ورزش، رهیافتی است برخاسته از اندیشه‌ی توحیدی.
قطعا به برکت آثار ورزشکاران حافظ قرآن بسیاری به سلسله‌ این طرح وزین ورزشی خواهند پیوست و ما با افتخار این اثر گران‌بها را در زمره فعالیت‌های برتر فرهنگی قرار خواهیم داد.
باشد که تمامي عرصه‌های اعتلای فرهنگ و ارزش‌های این مرزوبوم در سایه‌سار توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری موفق و پیشگام باشند.
captcha