«دعوتنامه» پاییز روی پرده می‌رود
کد خبر: 3649494
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

«دعوتنامه» پاییز روی پرده می‌رود

گروه هنر: فیلم سینمایی «دعوتنامه» که ابراز ارادتی به امام رضا(ع) است اواخر پاییز روی پرده می‌رود.

مهرداد فرید، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دعوتنامه» در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) بیان کرد: تا پایان پاییز این فیلم دینی روی پرده خواهد رفت. «دعوتنامه» که ابراز ارادتی به امام رضا (ع) است، توسط حوزه هنری پخش خواهد شد، همچنین به احتمال زیاد سرگروهی فیلم را، سینما آزادی بر عهده خواهد داشت.

وی افزود: «دعوتنامه» روایتگر زندگی شخص درمانده‌ای است که در مشهد زندگی می‌کند و کارش این است که از زائران حرم علی بن موسی الرضا (ع) دزدی کند تا از آن طریق زندگی بگذراند. میترا حجار، شقایق فراهانی، حمیدرضا آذرنگ، شهاب شادابی، بهزاد جعفری، سامان صفاری، منظر لشگری، غزل فرید، سحر کریمی و... در این کار نقش آفرینی کرده‌اند.

فرید در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد:  فیلم دیگری با عنوان «ذهن زیبا» در دست تولید دارم که در صورت مهیا شدن شرایط تا اواسط پاییز آن را جلوی دوربین خواهم برد تا برای پخش در جشنواره فیلم فجر آماده شود.

وی در انتهای خبر خود آورده است: کارگردانی این کار را بایرام فضلی بر عهده خواهد داشت و فیلم در تهران و اصفهان جلوی دوربین خواهد رفت. در «ذهن زیبا» داستان انسانی و اخلاقی روایت می‌شود.
captcha