نخستین اجلاس همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی در تهران
کد خبر: 3649498
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

نخستین اجلاس همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی در تهران

گروه بین‌الملل: نخستین اجلاس همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی «یادواره شهید محمد الدره» در تهران آغاز به کار کرد.

نخستین اجلاس همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی در تهران

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از العالم؛ اولین اجلاس همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی «یادواره شهید محمد الدره» در سالن مهر حوزه هنری تهران صبح امروز آغاز شد. 

این نشست با سخنان مجتبی رحماندوست، عضو هیئت مدیره جمعیت دفاع از ملت فلسطین آغاز شد. پس از سخنان ایشان پیام شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب الله لبنان قرائت شد. این مراسم تا ظهر پنج شنبه با حضور میهمانان نوجوانی از چند کشور خارجی ادامه خواهد داشت. 

در این نشست حسین شیخ الاسلام، مشاور وزیر امور خارجه، دکتر حسین رویوران، ناصر ابوشریف، مستول دفتر جنبش جهاد اسلامی، کاردار عراق، نمایندگان دفتر جنبش حماس و فعالان عرصه فلسطین حضور دارند.

ناصر ابوشریف، مسئول دفتر جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی سخنانی در این اجلاس گفت: یکی از این شبهاتی که در امروز در رسانه‌ها اشاعه می‌یابد این است که «چرا با رژیم صهیونیستی صلح نمی کنید. زیرا این رژیم یک نظام دموکراتیک و تنها نظام دموکراتیک در منطقه است. اما این کاملا غلط است زیرا این نظام یک نظام نژاد پرستانه است زیرا این رژیم فقط برای یهودیان دموکراتیک است نه برای غیر یهودیان. نظامی که شکل گرفتن آن براساس جنایات انسانی بود/.

captcha