مدرسه پیش دبستانی قرآنی امام حسن(ع) افتتاح شد
کد خبر: 3649499
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

مدرسه پیش دبستانی قرآنی امام حسن(ع) افتتاح شد

گزوه فعالیت‎‌های قرآنی: مدرسه پیش دبستانی قرآنی امام حسن(ع) مجتبی از مجموعه‎‌های وابسته به جامعه القرآن با حضور علما و مسئولان استان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) ازقم، مراسم بهره برداری از مرکز پیش دبستانی قرآنی امام حسن مجتبی(ع)، کریم اهل بیت(ع) صبح امروز با حضور شخصیت‎های قرآنی و استانی برگزار شد.
در این مراسم حجت‎الاسلام طباطبایی(نابغه قرآنی کشور)، حجج اسلام والمسلمین شهرستانی، تکیه‎ای، بنایی، حمیدرضا دژاکام(شیخ الاسلام) مدیرکل آموزش و پرورش و اعضای مجمع خیرین کشور حضور داشتند.
در ابتدای این مراسم حجت‎الاسلام والمسلمین طباطبایی مدیر جامعه القرآن الکریم و اهل بیت(ع)به تشریح فعالیت‎های این موسسه در زمینه ترویج قرآن و همچنین فعالیت هایی که در این زمینه در سطح کشور انجام می‎شود پرداخت.
سخنران دیگر این مراسم حمیدرضا شیخ الاسلام بود که وی نیز در سخنانی تربیت را حاصل تعمق بخی و تربیت و تعقل ذکر کرد و بر لزوم تلاش در جهت افزایش خروجی‎‏های مثبت سیستم آموزشی کشور تاکید کرد.
در ادامه محمدرضا کارگری سخنگوی مجمع خیرین کشور به تشریح اقدامات و برکات فعالیت های خیر خیرین کشور در عرصه‌های مختلف و به ویژه قرآنی پرداخت.
در این مراسم همچنین مهندس دلاوری مشاور عمرانی جامعه القرآن در خصوص ویژگی‎‌های این طرح گفت: سال گذشته کلنگ این مجموعه با حضور نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران زده شد.
وی افزود: پس از تاکیدات مقام معظم رهبری در محرومیت زدایی از منطقه 2 زمین این مجموعه به همت شورای شهر قم در اختیار جامعه القرآن قرارگرفت و این فضای آموزشی در 1650 متر مربع با مختصات یک مدرسه کاملا حرفه ای و متناسب با روحیات کودکان و دانش آموزان در ریزترین موارد طراحی و ساخته شد.
وی گفت: محمد حسن خداوردی خیر و بانی این مدرسه بود که هزینه‎‌های ساخت این مدرسه را تقبل کرد و از نکات بارز آن می توان به استفاده از طرح و مصالح کاملا ایرانی در این ساختمان اشاره کرد.
captcha