برگزاری مراسم ترحیم ابوالشهیدین با حضور اساتید قرآن + صوت و عکس
کد خبر: 3649501
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

برگزاری مراسم ترحیم ابوالشهیدین با حضور اساتید قرآن + صوت و عکس

گروه جلسات و محافل: مراسم ترحیم حاج علی حیدری پدر شهیدان حسین و جواد حیدری را جهت دفاع از دین و میهن، تقدیم انقلاب اسلامی کرده بود با حضور پیشکسوتان، اساتید، اهالی قرآن و آحاد مختلف مردم تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)  مراسم ترحیم پیر غلام اهل بیت(ع) شادروان حاج علی حیدری، والد همسر مهدی قره شیخ‌لو که دو فرزند شهیدش حسین و جواد حیدری را جهت دفاع از دین و میهن، تقدیم انقلاب اسلامی کرده بود، روز گذشته ۱۲شهریور ماه از ساعت 15 تا 17 با حضور پیشکسوتان، اساتید، اهالی قرآن و آحاد مختلف مردم تهران در مسجد امام خمینی(ره) محله ابوذر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حبیب‌الله پوراحمدی و محمدتقی نوران از قاریان ممتاز کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند و ثواب تلاوت‌ها را به روح این پدر شهید اهدا کردند.

مراسم ترحیم ابوالشهیدین، با حضور با شکوه اساتید و پیشکسوتان قرآنی+صوت و عکس

در ادامه این مراسم که با اجرای منصور آقامحمدی همراه بود، مجید محسنی و عرب‌نژاد، از مادحین با اخلاص اهل بیت(ع) دقایقی در رثای حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، شعرخوانی و روضه‌خوانی کردند.

سپس، ‌ولی‌الله پوراحمدی، قاری ممتاز و جانباز هشت سال دفاع مقدس، به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه الرحمن پرداخت و مورد تشویق حاضران در جمع قرار گرفت. در پایان این مراسم نیز حجت‌الاسلام محبی، دقایقی به سخنرانی پرداخت.

گزارش کامل تصویری این مراسم را اینجا ببینید.

 در پایان تلاوت ولی الله پوراحمدی ارائه می‌شود.

کد
دریافت

captcha