دوره آموزشی شهید حججی برگزار می‌شود
کد خبر: 3649504
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
مجتمع اسلامی حبل‌الله برگزار می‌کند:

دوره آموزشی شهید حججی برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد: دوره آموزشی «شهید حججی»، ویژه تحلیل مسائل منطقه و جریان‌شناسی جهان اسلام برگزار می‌شود.

مهدی شاندیزی، مسئول آموزشی مجمع حبل‌الله، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گفت: دوره آموزشی شهید حججی، 13 و 14 مهرماه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در دوره آموزشی شهید حججی به موضوعات همچون «نسبت انقلاب با نگرش جهانی»، «جریان شناسی سلفیه معاصر»، «ماهیت شناسی داعش مبتنی بر فیلم‌های آنان»، «سیره اهل بیت(ع) در مواجهه با اهل سنت»، «تحلیل آخرین وضعیت کردستان و منطقه»، پرداخته می‌شود.
شاندیزی در ادامه ابراز کرد: کارشناسان فرهنگی وحید جلیلی، حجت‌الاسلام صفری، علیرضا کمیلی، حجت‌الاسلام مدرسی و سعدالله زارعی به ایراد سخن خواهند پرداخت.
مسئول آموزشی مجمع حبل‌الله با بیان اینکه این دوره مختص به دانشجویان، طلاب و فعالان فرهنگی مشهد است، تشریح کرد: تاکنون حدود ۱۲۰ نفر در این دوره آموزشی ثبت‌نام کرده‌اند.
شاندیزی در رابطه با دیگر برنامه‌های دوره آموزشی شهید حججی گفت: در این مراسم میزگرد با حضور فعالان جهان اسلام از کشورهای بحرین، نیجریه و کشمیر با محوریت ارائه تجربیات تشکل‌های مردمی مشهد در عرصه جهان اسلام و اکران اختصاصی مستند «حضور اهل سنت در اربعین» برگزار خواهد شد.
گفتنی است، علاقه‌مندان جهت شرکت در دوره آموزشی شهید حججی می‌توانند از طریق سایت www.hablolah.ir اقدام و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09150481418 تماس حاصل کنند.
یادآور می‌شود، دوره آموزشی شهید حججی ۱۳ و ۱۴ مهرماه در اردوگاه دشت بهشت شاندیز برگزار می‌شود.
captcha