سینما تصویرگر جنایات منافقان باشد
کد خبر: 3649511
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
محمد قهرمانی:

سینما تصویرگر جنایات منافقان باشد

گروه هنر: یک تهیه‌کننده سینما گفت: سینما ابزاری است که به واسطه آن ‌می‌بایست تاریخ انقلاب اسلامی روایت شود به ویژه موضوعاتی چون جنایات منافقان که سبب شهادت بسیاری از هموطنان‌مان شد.

محمد قهرمانی، تهیه‌کننده سینما در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره اهمیت ساخت فیلم‌هایی با محوریت انقلاب اسلامی اظهار کرد: سینمای ایران می‌بایست موضوعات انقلابی را مد نظر قرار دهد، چون باید نسل جوان بداند که برای پیروزی انقلاب چه تلاش‌هایی صورت گرفته است. در این میان باید از آنچه در ابتدای پیروزی انقلاب در این کشور گذشته هم به عنوان یکی از مقاطع حساس می‌توان نام برد که نباید در سینما و تلویزیون نادیده گرفته شود.

وی افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی کشور ما از سوی رژیم بعث عراق با حمله نظامی مواجه شد. در چنین شرایطی منافقان کوردل هم با ترورهای خود وضعیت سختی برای کشور به وجود آوردند که به همت سپاه پاسداران این فتنه سرکوب شد، اما باید این تلاش‌ها دیده شود و رسالت انجام این کار نیز بر عهده بخش‌های فرهنگی و هنری است که سینما یکی از مهمترین آنهاست.

این تهیه‌کننده سینما در پایان تاکید کرد: در راستای پرداختن به موضوع مورد نظر، فیلمنامه‌ای در دست دارم که درصددم با مهیا شدن شرایط و یافتن سرمایه‌گذار آن را جلوی دوربین ببرم. در این فیلمنامه به بخشی از جنایات منافقان کور دل پرداخته خواهد شد.
captcha