انتخابات اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی در فارس برگزار شد + اسامی برگزیدگان
کد خبر: 3649521
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

انتخابات اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی در فارس برگزار شد + اسامی برگزیدگان

گروه فعالیت‌های قرآنی: انتخابات اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی استان فارس امروز برگزار شد كه در آن اعضای هیئت مدیره و بازرسان این اتحادیه انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، انتخابات اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی استان فارس از صبح امروز، 13 مهرماه در تالار استاد بخشی‌زاده ساختمان شماره 2 اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد كه در آن اعضای هیئت مدیره و بازرسان این اتحادیه انتخاب شدند.

سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در حاشیه این انتخابات به خبرنگار ایكنا گفت: بر اساس مصوبه‌ای كه كمیته نظارت بر مؤسسات قرآنی در تهران داشتند بنا بر ادغام اتحادیه مؤسسات قرآنی و تشكل‌های قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

وی افزود: ادغام این دو اتحادیه از دو سه ماه پیش در استان‌ها آغاز شده و تا یك ماه آینده تقریباً انتخابات اتحادیه مدغم تمام استان‌ها برگزار خواهد شد.

موسوی اظهار كرد: 68 مؤسسه قرآنی در فارس واجد شرایط شركت در انتخابات هیئت مدیره و بازرس اتحادیه مدغم بودند كه كه از این تعداد 54 مؤسسه حضور یافته و رأی دادند.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس گفت: 21 نفر برای هیئت مدیره و 7 نفر برای بازرسی این اتحادیه مدغم كاندید شده بودند، كه از این تعداد 5 نفر به عنوان هیئت مدیره و 3 نفر به عنوان بازرسان این اتحادیه انتخاب شدند.

بنا بر این گزارش، در این انتخابات حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی با 31 رأی، امیر فتح‌پور با 29 رأی، زهرا كرباسچی با 28 رأی، جهانبخش صالحی با 21 رأی، سیده مریم میرزاده با 21 رأی به عنوان اعضای هیئت مدیره و محمدحسن نوربخش با 30 رأی، اعظم جاوید با 23 رأی و ملیحه امیرحكیمی با 20 رأی به عنوان بازرسان اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی فارس انتخاب شدند.

captcha