انتخابات اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی 6 استان باقی مانده است/ تخصیص اعتبارات در اتحادیه مدغم
کد خبر: 3649625
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
محمدی:

انتخابات اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی 6 استان باقی مانده است/ تخصیص اعتبارات در اتحادیه مدغم

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآن و عترت كشور گفت: فارس، بیست و پنجمین استانی بود كه اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی در آن شكل گرفت و هنوز 6 استان دیگر باقی مانده‌اند.

حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآن و عترت كشور در حاشیه برگزاری انتخابات اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، گفت: در سال جاری اتحادیه‌های تشكل‌های قرآنی و مؤسسات قرآنی برای ادغام و وحدت بین دو اتحادیه به توافق رسیده‌اند و فرایند ادغام این دو اتحادیه به‌صورت استانی در نقاط مختلف كشورمان شروع شده است.

وی افزود: فارس، بیست و پنجمین استانی بود كه اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی در آن شكل گرفت و هنوز 6 استان دیگر باقی مانده‌اند و طی دو هفته آتی انتخابات آن‌ها نیز برگزار خواهد شد و بعد از آن نیز وارد فرایند ادغام دو اتحادیه كشوری خواهیم شد.

محمدی با تصریح اینكه استان فارس، یكی از مهم‌ترین استان‌هایی بود كه اتحادیه مدغم آن شكل گرفت، گفت: اكثر مؤسسات قرآنی این استان در این انتخابات شركت كردند و امیدواریم بعد از ادغام این دو اتحادیه شاهد ارتقا و توسعه جایگاه مؤسسات به بركت همدلی و هم‌افزایی آنان در استان باشیم.

مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآن و عترت كشور با یادآوری اینكه احتمالاً دی یا بهمن‌ماه امسال نمایندگان استان‌های اتحادیه‌های مدغم در تهران حضور یافته تا اتحادیه مدغم كشوری نیز شكل گیرد، گفت: با شكل‌گیری اتحادیه مدغم همه اعتبارات و جایگاه‌های تصمیم‌گیری، تصمیم‌سازی و سیاست‌گذاری از طریق اتحادیه‌های واحد شكل خواهد گرفت.

captcha