همیشه ایام مراسم عزاداری را پررنگ داشته باشیم
کد خبر: 3649680
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۸
حسینی:

همیشه ایام مراسم عزاداری را پررنگ داشته باشیم

گروه اجتماعی: امام جمعه سیرجان با قدردانی از مردم در برگزاری پرشور مراسم عزاداری و اقامه نماز ظهر عاشورا گفت: دشمنان ما از این حضورها ضربه خوردند و همه باید قدر این مجالس را بدانیم و همیشه ایام مراسم حضور را پررنگ داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی، امام جمعه سیرجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان با بیان اینکه آمریکا درصدد از بین بردن برجام است، گفت: آمریکا با برخی کشورهای اروپایی و طرف قرارداد برجام در پشت پرده برای اجرای این نقشه خود همدستی و همراهی خواهد داشت.
وی افزود: نماینده آمریکا در سازمان ملل هم اذعان کرد که ما به فکر منافع خود هستیم و امروز مسؤولان باید محکم و قاطعانه در برابر آمریکا بایستند و به تعهد خود عمل کنند.
حجت‌الاسلام حسینی همه‌پرسی در کردستان عراق را خیانت آشکار به منطقه عنوان کرد و گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی به فکر ایجاد غده سرطانی جدیدی در منطقه هستند و می‌خواهند اسرائیلی جدید را به وجود آورند تا به اهداف خود برسند.
امام جمعه سیرجان، همکاری جمهوری اسلامی ایران و دولت‌های عراق و ترکیه را در پیشگیری از نقشه شوم آمریکا برای تجزیه عراق مؤثر و مهم دانست و عنوان کرد: با اتحاد کشورهای منطقه هرگز آمریکا و رژیم صهیونیستی به اهداف شوم خود نمی‌رسند.
وی ادامه داد: اگر تاریخ را برگردیم، خسارت‌هایی که به مردم در کشورهای مختلف منطقه وارد شده ناشی از تفرقه و تشتت دولت‌ها و ملت‌ها بوده است.
حجت‌الاسلام حسینی به اقتدار و محبوبیت نظام اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت: همان طور که رهبری معظم فرمودند، مردم دنیا به دنبال شنیدن حقایق از زبان جمهوری اسلامی هستند و از این فرصت‌ها باید استفاده خوب و کامل شود.
امام جمعه سیرجان در ادامه با قدردانی از مردم در برگزاری پرشور مراسم عزاداری و اقامه نماز ظهر عاشورا افزود: دشمنان ما از این حضورها ضربه خوردند و همه باید قدر این مجالس را بدانیم و همیشه ایام مراسم حضور را پررنگ داشته باشیم.
وی مناسبت هفته نیروی انتظامی را عنوان کرد و گفت: امنیت پایدار ما در گرو عملکرد خوب این نیرو بوده و خواهد بود، اما همکاری مردم در هر زمینه‌ای با نیروی انتظامی لازم و ضروری است که باید فرهنگ‌سازی و به آن توجه شود.
حجت‌الاسلام حسینی رزمایش ارتش جمهوری اسلامی ایران و دولت عراق را در مرزهای دو کشور نشان از اقتدار و همراهی دولت‌ها و ملت‌ها برای مقابله با دشمنان عنوان کرد.
وی تأکید کرد: هنوز عراق درگیر مقابله با نابودی داعش است که نقشه‌های شوم آمریکایی درصدد تجزیه و تضعیف عراق است و این همکاری دولت‌ها توطئه‌ صهیونیست‌ها و دشمان مسلمانان را خنثی خواهد کرد.
منبع: ستاد نمازجمعه استان کرمان

captcha