انتقال مسائل روز به کودکان در برنامه «کوچولوی خونه»
کد خبر: 3649695
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
از رادیو خراسان رضوی شنیده می‌شود؛

انتقال مسائل روز به کودکان در برنامه «کوچولوی خونه»

گروه فرهنگی: تهیه‌کننده برنامه «کوچولوی خونه» رادیو خراسان رضوی تصریح کرد: این برنامه با موضوعات روز از جمله بهداشت، محرم و اخلاق از رادیو خراسان رضوی پخش می‌شود.

نعیمه حسینی، تهیه‌کننده برنامه «کوچولوی خونه» رادیو خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، در خصوص این برنامه، اظهار کرد: این ویژه برنامه که مخصوص خردسالان و کودکان است. روزهای زوج، صبح ساعت 9:30 به مدت 20 دقیقه از رادیو خراسان رضوی به روی آنتن می‌رود.
وی با اشاره به اینکه این برنامه به مدت 6 سال است که از رادیو خراسان به روی آنتن می‌رود، افزود: برنامه «کوچولوی خونه» بالاترین نمره ارزیابی را از ارزیابی برنامه‌های سالانه کشور دریافت کرده است. چرا که حضور صد درصد کودکان در استودیو و اجرای سرود و ترانه و برنامه توسط خود کودکان از مزیت بزرگ به شمار می‌رود. 
حسینی با اشاره به اینکه باز پخش این برنامه یکشنبه و چهارشنبه به روی آنتن می‌رود، بیان کرد: قالب نمایش، سرود، کارشناس از بخش‌های این برنامه است که براساس موضوعات روز همچون محرم، شهادت، بهداشت، رعایت اخلاق، فضای مجازی و ... از ابتدای برنامه تا انتها توسط مجری که خود کارشناس روانشناسی کودک است برنامه اجرا می‌شود.
این تهیه‌کننده تصریح کرد: در این برنامه کودکان می‌آموزند که چرا باید رعایت بهداشت را انجام دهند و یا اینکه به چه دلیل مراسم عزاداری حسینی اهمیت دارد و برای چه کسی عزاداری می‌کنند. 
وی عنوان کرد: به احترام این ایام ریتم شاد موزیک کمتر شده و در انتخاب موزیک دقت زیادی می‌شود و سعی کرده‌ایم که قالب برنامه جنبه نصیحتی نداشته باشد و علاوه بر انتقال مسائل روز به کودکان، حالت آموزشی و تفریحی نیز داشته باشد.
یادآور می‌شود، برنامه «کوچولوی خونه» روزهای زوج ساعت 9:30 از رادیو خراسان شنیده می‌شود که عوامل آن شامل، تهیه‌کننده و کارگردان نعیمه حسینی، نویسنده، گوینده و کارشناس مژگان حضرت‌زاده، صدابردار مریم بزرگری، بازیگران نمایش علیّ انوریان یزدی و هنرمندان خردسال هستند.
captcha