محفل ماهانه هیئت فرزندان شهدای جهان اسلام برگزار شد
کد خبر: 3649718
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

محفل ماهانه هیئت فرزندان شهدای جهان اسلام برگزار شد

گروه جهاد و حماسه: بیست و پنجمین محفل ماهانه هیئت فرزندان شهدای اسلام با تجلیل از سرداران شهید کلاهدوز، آبشناسان، فکوری، جهان آرا، نامجو و فلاحی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بیست و پنجمین محفل ماهانه هیئت فرزندان شهدای جهان اسلام که در امامزاده صالح تجریش برگزار شد، میزبان خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران، مسئولان، هنرمندان و ورزشکاران برجسته بود.
در این نشست از خانواده شهید ابراهیم خلیلی، تنها فرزند شهیدی که پدرش نیز در دوران دفاع مقدس آسمانی شده و خودش در دفاع از حریم ولایت در سوریه جان خود را فدا کرد، تجلیل و قدردانی شد.
این مراسم با مداحی محمد اشراقیان و محسن طاهری از ذاکران اهل بیت(ع) آغاز شد. سپس سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در فضایل راه شهدا و ایثار خانواده‌های شهید و همچنین اکرام چنین یادبودهایی سخنرانی کرد.

محفل ماهانه هیئت فرزندان شهدای جهان اسلام برگزار شد

هنرمندان و ورزشکاران مشهور همچون امین حیایی، مسعود ده‌نمکی، امیرحسین رستمی، کمیل قاسمی و فردین رمضانی که در این نشست حضور داشتند، نیز درباره عزت و عظمت شهدا سخنرانی کردند و سپس مادر شهید ابراهیم خلیلی در سخنان کوتاهی، خاطراتی از فرزند شهیدش بیان کرد.
در این نشست فردین رمضانی قهرمان جهان رشته رزمی، مقام و حکم قهرمانی خود را تقدیم مادر شهید خلیلی کرد و مدال طلای جهانی خود را بر گردن این مادر شهید که چهلمین روز شهادت فرزند شهید خود را سپری می‌کرد، انداخت.

محفل ماهانه هیئت فرزندان شهدای جهان اسلام برگزار شد

یادآور می‌شود، پس از تجلیل از خانواده‌های شهدای مهرماه، سردار علی فضلی و سردار محسن انصاری، قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران و تعدادی از فرزندان شهید، تندیس هیئت فرزندان شهدای اسلام و شال ترمه منقش به نام شهیدان را به پاس قدردانی و تشکر از حضور هنرمندان و ورزشکاران که در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موثر بوده‌اند، تقدیم کردند.
گفتنی است، هیئت فرزندان شهدای اسلام به صورت ماهانه در امامزاده صالح گرد هم می‌آیند و یاد شهدا را گرامی می‌دارند.
captcha