اعلام نتایج سیزدهمین دوره مسابقات قرآن بنیاد شهید ایلام
کد خبر: 3649733
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

اعلام نتایج سیزدهمین دوره مسابقات قرآن بنیاد شهید ایلام

گروه فعالیت‌های قرآنی: نتایج سیزدهمین دوره مسابقات حفظ، قرائت، مفاهیم قرآن مجید کارکنان و خانواده‌های اعضا بنیاد شهید استان ایلام اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، در این مسابقات 75 نفر از کارکنان و خانواده‌های آنان شرکت کردند.
در رشته حفظ، کرم‌اله رشیدپور نفر برتر، در رشته قرائت (سطح یک)، خلیل زیدی مقام اول و سیدفتح‌اله فاطمی و سیدعلی موسوی مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
در رشته مفاهیم عزت‌اله رضایی عنوان نخست و خلیل جفائیان و اصغر داراب پور عنوان‌های دوم و سوم را کسب کردند.
در بخش اذان همکاران استانی، محمدرضا علی‌مرادی عنوان نخست و حشمت‌اله شنبه‌ای و نادر داراب‌پور عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.
در بخش حفظ خواهران (فرزندان همکاران) انیس صانعی مقام اول و در بخش همکاران خانم لیلا نظری عنوان اول و زهرا صائب نیز عنوان دوم را بدست آورد.
در بخش قرائت قرآن مجید همین مقطع فریبا فرجی و فاطمه رضایی و زهرا رضایی و حسنا رشیدپور مشترکا مقام اول را کسب کردند .
در بخش مفاهیم نیز فرزانه ارسن عنوان نخست و لیلا خانزادی و شهلا داراب پور عنوان‌های دوم و سوم را بدست آوردند .
در بخش آزمون سطح 2 نیز فاطمه رشیدی، عنوان نخست و سحر صانعی و پریسا صانعی عنوان های دوم و سوم را دارا شدند.
در همین رشته و سطح سه فاطمه فرج‌الهی نیر عنوان نخست را از آن خود کرد.
در مراسم پایانی این مسابقات که با حضور مدیرکل بنیاد استان برگزار شد لوح تقدیر و هدایا نفرات برگزیده به این عزیزان اهدا شد.
سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان ایلام در این مراسم با تسلیت ماه محرم حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان ایلام در حماسه هشت سال دفاع مقدس بر توجه و انس با قرآن تاکید کرد.
captcha