کارگاه طراحی نشانه‌های عاشورایی در بیرجند برگزار می‌شود
کد خبر: 3649739
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

کارگاه طراحی نشانه‌های عاشورایی در بیرجند برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: کارگاه آموزشی طراحی نشانه‌های عاشورایی با حضور استاد داریوش مختاری در بیرجند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، سیدعلی زمزم، معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: کارگاه آموزشی طراحی نشانه‌های عاشورایی در بیرجند برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این کارگاه آموزشی با حضور داریوش مختاری هنرمند کشوری ١٩ و ٢٠ مهرماه جاری در زمینه طراحی برگزار خواهد شد.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: کارگاه طراحی با هدف ایجاد انگیزه در هنرمندان استان و سرعت عمل مناسب در اجرای کار و همچنین به منظور زمینه‌سازی برگزاری اولین سوگواره ملی طراحی نشانه های عاشورایی خراسان جنوبی در بیرجند برگزار می‌شود.

زمرم  ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه‌ می‌توانند حداکثر تا تاریخ ١٦ مهرماه جاری به نشانی http://khj.farhang.gov.ir/fa/registration مراجعه و ثبت‌نام خود را قطعی کنند و جهت اطمینان از ثبت‌نام خود با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با شماره ٠٥٦٣٢٣٢٣٣٩٣ داخلی ١٣٢ تماس بگیرند.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این کارگاه علاوه بر اهدا گواهی معتبر آموزشی آثارشان جهت شرکت در اولین سوگواره ملی طراحی نشانه‌های عاشورایی خراسان‌جنوبی که در آبان ماه سال‌جاری به میزبانی خراسان جنوبی برگزار خواهد شد،راه خواهد یافت.

captcha