بیستمین جشنواره استانی قصه‌گویی برگزار می‌شود
کد خبر: 3649752
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
بخشوده:

بیستمین جشنواره استانی قصه‌گویی برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: بیستمین جشنواره قصه گویی استانی همزمان با هفته ملی کودک در روزهای هفدهم و هیجدهم مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری کانون استان ایلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام، حبیب‌الله بخشوده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان استان ایلام، اظهار کرد: در جشنواره قصه‌گویی امسال پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها نیز برای بچه‌ها قصه گویی می‌کنند و در کنار آن مربیان قصه‌گوی کانون در سراسر استان نیز هنر قصه گویی خود را به نمایش می‌گذارند.
وی با بیان اینکه برگزیده‌های جشنواره استانی برای رقابت در مرحله‌ی کشوری به دبیر خانه بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی معرفی می‌شوند، افزود: هم زمان با این جشنواره در قالب فعالیت معرفی شخصیت مراکز کانون استان بزرگترهایی که در واقعه کربلا در طول سفر امام حسن و شهدای کربلا برای بچه‌ها قصه گفتند نیز معرفی خواهد شد.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان درباره محتوا و چگونگی برگزاری این جشنواره تاکید کرد: در برگزاری جشنواره قصه‌گویی لازم است مناسبت‌های محرم نیز در نظر گرفته شود و قصه‌های عاشورایی نیز بیان و سعی شود به بهترین شکل برنامه‌های هفته ملی و روز جهانی کودک به اجرا در آید.
بخشوده گفت: جشنواره قصه گویی، نمایشگاه، کارگاه‌های مختلف هنری، نشست‌های مختلف انجمن ادبی، نمایشگاه آثار نقاشی، ویژه برنامه مذهبی هیئت مراکز، معرفی شخصیت قصه‌گویان کربلا و... از مهم‌ترین برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این هفته است.
captcha