نماینده ایران فردا در مسابقات روسیه تلاوت می‌کند
کد خبر: 3649755
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

نماینده ایران فردا در مسابقات روسیه تلاوت می‌کند

گروه فعالیت‌های قرآنی: نماینده ایران در مسابقات قرآن کشور روسیه با بیان اینکه قرعه‌های تلاوت متسابقان در مراسم افتتاحیه مشخص شده است، عنوان کرد: فردا 16 مهرماه بنا به قرعه‌کشی به عنوان نفر سی‌ویکم در مسابقات روسیه تلاوت خواهم کرد.

امیر لعل‌اول، نماینده جمهوری اسلامی ایران در هجدهمین دوره مسابقات قرآن کریم کشور روسیه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، ضمن تشریح روند اجرای مسابقات قرآن این کشور، بیان کرد: اینگونه که از شواهد پیداست، مسابقات کشور روسیه با نوعی تقلید از مسابقات مالزی به صورت تک مرحله‌ای برگزار می‌شود و بنا بر قرعه‌کشی مراسم افتتاحیه، من فردا 16 مهرماه به عنوان نفر سی‌ویکم تلاوت خواهم کرد.
آیاتی از سوره زمر، قرعه نماینده ایران در روسیه
وی با بیان اینکه قرعه‌های در نظر گرفته شده برای متسابقان، یک‌دست و با اختلاف اندک به نظر می‌آید، افزود: محتوای قرعه مربوط به من در مسابقات روسیه، آیات 68 تا آخر سوره زمر است و تاکنون چند مرحله تلاوت خود را برای استاد همراهم، سیدجواد سادات‌فاطمی ارائه کردم و راهنمایی‌ها و نکات مدنظر ایشان را گرفته‌ام و با این شرایط در مسابقات حاضر خواهم شد.
نماینده ایران، فردا در مسابقات قرآن روسیه تلاوت می‌کند
لعل‌اول با بیان اینکه تلاوت شرکت‌کنندگان کشورهای مختلف امروز آغاز می‌شود، ابراز کرد: مراسم افتتاحیه در سالن تئاتر مسجد جامع شهر مسکو برگزار شد و به احتمال زیاد همین سالن محل اجرای تلاوت‌ها خواهد بود، الحمدلله شرایط فعلی خوب است و باقی راه هم دست خداست.
فرصت خوبی است تا با نگاه داوران غیرایرانی آشنا شویم
وی ادامه داد: نزدیک به چهل نماینده از کشورهای مختلف در این مسابقات حضور دارند و این مسابقات فرصت خوبی است تا قاری با نوع داوری مسابقات در کشورهای دیگر و با نگاهی متفاوت با قضاوت تلاوت‌ها در ایران آشنا شود.
نماینده ایران در مسابقات قرآن روسیه گفت: هدف از شرکت قاریان ایرانی در مسابقات خارج از کشور اعتلای نام و مقام قرآنی جمهوری اسلامی است که به لطف خدا اکثر کشورهای اسلامی به این موضوع آگاهند و شأن و مقام قرآنی جمهوری اسلامی ایران را مورد احترام قرار می‌دهند.
captcha