واکنش بحرینی‌ها به تمسخرکننده اعتقادات شیعیان
کد خبر: 3649767
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

واکنش بحرینی‌ها به تمسخرکننده اعتقادات شیعیان

گروه بین‌الملل: شهروندان بحرینی اهانت به ساحت امام زمان(عج) از سوی «منذر عیاشی»، استادیار گروه زبان عربی دانشگاه بحرین را به شدت محکوم کردند.

مردم بحرین اهانت به دوازدهمین امام شیعیان را محکوم کردند
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «مرآة البحرین»، اقدام «منذر عیاشی»؛ استادیار گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه بحرین در توهین به ساحت مقدس امام زمان(عج) در حساب کاربری خود  در شبکه اجتماعی «فیسبوک» با واکنش شدید کاربران شبکه‌های اجتماعی در بحرین مواجه شد.

این استاد بحرینی با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود، موضوع سرداب و ظهور امام زمان(عج) را به تمسخر گرفته بود. 

کاربران شبکه اجتماعی در بحرین با مطرح کردن این پرسش که وظیفه جامعه بحرین در برابر این استاد دانشگاه چیست؟، تأکید کردند: چگونه حکومت بحرین اجازه می‌دهد، چنین افراد افراط‌گرایی که مردم را تحریک به خشونت می‌کنند، در کادرهای آموزشی این کشور حضور داشته باشند؟. 

کاربرای فضای مجازی در بحرین همچنین از دستگاه‌ها و بخش‌های مربوط  در دولت خواستند برای محافظت از جامعه در برابر افراط‌گرایی چاره اندیشی کنند. 

درپی واکنش شدید مردم بحرن، این استاد بحرینی تلاش کرد در مطالب بعدی که در صفحه خود منتشر کرد، اذهان عمومی را متوجه یک داستان روسی با عنوان «در سرداب من»  نوشته «فئودور دوستویفسکی»کند، اما این مسئله خوانندگان را قانع نساخت و سخنان وی را اهانت به اعتقادات شیعیان که اکثریت ساکنان این کشور را تشکیل می‌دهند، تلقی کردند/. 
captcha