برپایی کارگاه هنری«صلح کنیم»در فرهنگسرای ابن سینا
کد خبر: 3649772
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

برپایی کارگاه هنری«صلح کنیم»در فرهنگسرای ابن سینا

گروه هنر: همزمان با روز جهانی کودک، کارگاه هنری آموزشی «صلح کنیم» برای کودکان 3 تا 14 سال در نگارخانه ابن سینا برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 2، همزمان با فرا رسیدن 16 مهر؛ روز جهانی کودک، کارگاه آموزشی با عنوان «صلح کنیم» ۱۸ تا ۲۰ مهرماه ساعت 9 تا 12 و 14 تا 17 برای کودکان 3 تا 14 سال در نگارخانه فرهنگسرای ابن سینا برگزار می‌شود.

 سرو انصاری، مدرس این کارگاه است و بناست آثار خلق شده در این کارگاه توسط بنیاد فرهنگی هنری پیناک در کشور ایتالیا به نمایش گذاشته شود.

برپایی نمایشگاه آثار نقاشی سه تا چهارسالگی آوا رستمی و تصویرسازی سمانه سنگسری از دیگر برنامه‌های نگارخانه ابن‌سینا به مناسبت روز جهانی کودک است که در این نمایش 30 اثر از این دو هنرمند به نمایش گذاشته می‌شود.

نشست تخصصی شیوه‌های نقد و تحلیل آثار هنری کودکان نیز 15 مهر ساعت 16 در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می‌شود که شیوه و اهمیت نگهداری آثار نقاشی کودک، عوامل مؤثر بر خلاقیت هنر در کودک، خصوصیات هنری کودک، رنگ درمانی و تأثیر رنگ‌ها بر ذهن و سلامت کودک موضوعاتی هستند که کارشناس برنامه در این نشست به بررسی آنها می‌پردازد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه‌ها به فرهنگسرای ابن‌سینا واقع در شهرک قدس، خیابان ایران زمین شمالی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 8-88366366 تماس حاصل کنند.

captcha