آمادگی 8 دفتر زیارتی در ایلام برای صدور روادید اربعین
کد خبر: 3649802
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
حیدری خبر داد:

آمادگی 8 دفتر زیارتی در ایلام برای صدور روادید اربعین

گروه اجتماعی: مدیرکل حج و زیارت استان ایلام از زائران اربعین خواست اخذ ویزا و گذرنامه شرکت در همایش بزرگ اربعین را به‌روزهای آخر موکول نکنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از ایسنا، مهدی حیدری، مدیر کل حج و زیارت استان ایلام، اظهار کرد: زائران اخذ ویزا  و گذرنامه‌ی شرکت در همایش بزرگ اربعین را به‌روزهای آخر موکول نکنند و از هم‌اکنون به فکر گرفتن روادید قانونی باشند.
وی با بیان اینکه 8 دفتر در سطح استان وظیفه‌ی اخذ روادید قانونی برای زائران اربعین بر عهده‌ دارند، افزود: ۶ دفتر در ایلام، یک دفتر در مهران و یک دفتر در دهلران مستقر هستند.
حیدری با تأکید بر اینکه هزینه ویزا ۴۰ دلار است، تصریح کرد: هیچ الزامی در دریافت ویزای گروهی نیست و زائران می‌توانند انفرادی ویزا بگیرند و در همایش بزرگ اربعین شرکت کنند.
وی گفت: حج و زیارت استان ایلام با همکاری کامل با ستاد اربعین در استان، استانداری، پایانه‌ها، ستاد بازسازی عتبات عالیات و دیگر دستگاه‌ها آماده نقش‌آفرینی برگزاری همایش بزرگ اربعین است.
حیدری با اشاره به اینکه یک کنسولگری موقت در استان ایلام برای ایام اربعین دایر است، تصریح کرد: این کنسولگری هم‌اکنون در استان آماده خدمات‌رسانی است.
captcha