چهارمحال و بختیاری از امنیت مطلوبی برخوردار است
کد خبر: 3649816
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
سردار غلامزاده:

چهارمحال و بختیاری از امنیت مطلوبی برخوردار است

گروه حماسه و جهاد: فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری موفقیت نیروی انتظامی را مرهون همراهی و همدلی مردم و مسئولان خواند و افزود: بنا بر ارزیابی‌های صورت گرفته چهارمحال و بختیاری دارای امنیت مطلوبی است و استان با توجه به عملکردهای سال جاری جزء استان‌های برتر کشور در برقراری امنیت است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، سردار غلامعباس غلامزاده، فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، صبح امروز 15 مهرماه در آیین صبحگاه مشترک و رژه نیروهای انتظامی استان که با حضور جمعی از مسئولین و نیروهای انتظامی استان در لجستیک نیروی انتظامی استان برگزار شد، با تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی بنا بر گفته رهبری نیرویی است که از نقطه صفر مرزی تا داخل کشور را تحت نظر دارد.
وی موفقیت نیروی انتظامی را مرهون همراهی و همدلی مردم و مسئولان خواند و افزود: بنا بر ارزیابی‌های صورت گرفته چهارمحال و بختیاری دارای امنیت مطلوبی است و استان با توجه به عملکردهای سال جاری جزء استان‌های برتر کشور در برقراری امنیت است.
فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به تلاش شبانه‌روزی نیروهای انتظامی استان در برقراری امنیت، اظهار کرد: خوشبختانه در سال جاری گام‌های مؤثری در برخورد با ناهنجاری‌ها و قانون‌شکنان در استان داشتیم.
سردار غلام‌زاده با اشاره به اینکه در سال جاری تاکنون هیچ سرقت مسلحانه یا باندی نداشته‌ایم، تصریح کرد: در زمینه سرقت‌ها شاهد کاهش 25 درصدی و متلاشی شدن 15 باند سرقت در استان بودیم.
وی از کشف بیش از یک تُن و 535 کیلوگرم مواد مخدر توسط نیروی انتظامی استان در سال جاری خبر داد و عنوان کرد: در همین راستا 16 باند نگهداری و توزیع مواد مخدر در استان متلاشی شد.
فرمانده نیروی انتظامی استان با بیان اینکه در سال جاری بیش از 200 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان ضبط شد، گفت: در حوزه برخورد با متخلفان فضای مجازی نیز حدود 80 درصد از پرونده‌های ارجاعی کشف شدند.
سردار غلام‌زاده با اشاره به کاهش 40 درصدی شرارت و چاقوکشی در نیمه نخست سال جاری در استان، افزود: در جرائم مسلحانه نیز شاهد کاهش 30 درصدی در استان بودیم.
فرمانده نیروی انتظامی استان تصریح کرد: در کنترل مسائل ترافیکی نیز در نیمه نخست سال جاری با کاهش 20 درصدی تلفات جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه بودیم.
وی شعار هفته نیروی انتظامی در سال جاری را «پلیس برای امنیت و امنیت برای همه» اعلام کرد و گفت: نیروی انتظامی مصمم است با تمام توان و حضور مقتدرانه با هنجارشکنان برخورد کند.
captcha