اولویت ستاد اقتصاد مقاومتی توجه به طرح‌های فراگیر در حوزه تولید و اشتغال است
کد خبر: 3649817
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
شایقی اعلام کرد:

اولویت ستاد اقتصاد مقاومتی توجه به طرح‌های فراگیر در حوزه تولید و اشتغال است

گروه فرهنگی: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اولویت امسال ستاد اقتصاد مقاومتی را توجه به طرح‌های فراگیر در حوزه تولید و اشتغال با بسترسازی مناسب بیان کرد و افزود: در این جلسه دو دستگاه اجرایی راه و شهرسازی و شرکت برق گزارش کامل خود را از برنامه‌های اجرا شده بر مبنای اقتصاد مقاومتی ارائه کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، داوود شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل امروز 14مهرماه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در اردبیل اظهار کرد: بر اساس کتابچه اقتصاد مقاومتی و برش اجرایی برای هر دستگاه دولتی قرار است در هر جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دو دستگاه و نهاد اجرایی برنامه‌ها و تعهدات خود را در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی ارائه کند تا عموم هموطنان و مدیران و مسئولان و رسانه‌ها در جریان میزان پیشرفت، انجام تعهدات و تاثیر آن بر روند تولید و اشتغال قرار گیرند. 
وی اولویت امسال ستاد اقتصاد مقاومتی را توجه به طرح های فراگیر در حوزه تولید و اشتغال با بسترسازی مناسب بیان کرد و افزود: در این جلسه دو دستگاه اجرایی راه و شهرسازی و شرکت برق گزارش کامل خود را از برنامه‌های اجرا شده بر مبنای اقتصاد مقاومتی ارائه کردند. 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل به تلاش مضاعف استانی برای تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و بیان کرد: ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اردبیل در نیمه اول امسال با برگزاری جلسات مرتب اجرای مصوبات و عملیاتی کردن اهداف اقتصاد مقاومتی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده و نقشه راه اقتصاد مقاومتی را به خوبی تبیین کردند. 
شایقی به رتبه ممتاز استان اردبیل در اجرای برنامه های تدوین شده اقتصاد مقاومتی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: ما با تهیه و تدوین بیش از 100 طرح پیشران توسعه استان از سال گذشته تلاش می کنیم تا بر مبنای سیاست های ابلاغ شده برنامه‌ها را به پیش ببریم. 
وی تصریح کرد: امیدواریم در کنار همت مسئولان استان و مشارکت بخش خصوصی و یک همت مضاعف استانی بتوانیم امسال در قالب جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی به اهداف مورد نظر از لحاظ کمی و کیفی در تحقق شعار سال بر مبنای تولید و اشتغال مولد و پایدار دست یابیم.
captcha