تأکید امام جمعه نصرآباد بر اجرای رسالت زینب‌گونه در فضای حقیقی و مجازی
کد خبر: 3649821
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷

تأکید امام جمعه نصرآباد بر اجرای رسالت زینب‌گونه در فضای حقیقی و مجازی

کانون خبرنگاران نبأ: حجت‌الاسلام والمسلمین کمال دشتی با بیان اینکه عاشورا آغاز است نه پایان، گفت: رسالت پیام‌رسانی از شهادت شروع شد و هر کسی به سهم خود در فضای حقیقی و مجازی باید رسالت زینب‌گونه خود را به نحو احسن انجام دهد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال دشتی، امام جمعه نصرآباد، 14 مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ارتباط و اتصال به آقا امام زمان(عج) که مانع از ارتکاب گناهان می‌شود، گفت: دعا بهترین نوع احسان و نیکی است. وقتی بنده مؤمن برای مولای خود دعا کند آقا هم در جوابش دعایش خواهد کرد.
وی با بیان اینکه دعای امام زمان(عج) کلید همه خیرات و خوبی‌هاست؛ پس کاری کنیم که مشمول آن حضرت باشیم، عنوان کرد: با برگزاری دعای عهد، خانه خود را به یاد مهدی زهرا منور و در عوض از ثمرات آن بهره‌مند شویم. مهدی‌باوری و مهدی‌یاوری را از خانه خود شروع و در جامعه رواج دهیم.
دشتی خدامحوری را یکی از نشانه‌های خانه خوبان بر شمرد و گفت:  لازمه خدامحوری مبارزه با مظاهر شرک و ترویج اندیشه توحیدی و تربیت نسل موحد است. خانه‌های ما باید محل پرورش بهترین بندگان خدا باشد. فضای خانه را از موارد بی‌ارزش و مضر پاک کنیم و خانه خود را مثل خانه خوبان قرار دهیم.
امام‌ جمعه نصرآباد در ادامه به نقش حضرت زینب کبری(س) و حضرت امام سجاد(ع) در شکست جنگ نرم اشاره کرد و افزود: از عصر عاشورا پس از شهادت امام حسین(ع) و یارانش جنگ نرم شروع شد و این دو بزرگوار نقش بسزایی در زنده نگه‌داشتن این واقعه تاریخی داشتند.
وی تصریح کرد: نکته بسیار مهم استفاده از تریبون و فضای ایجاد شده توسط دشمن برای روشنگری و تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) و برملا کردن اهداف شوم یزید بود. الان هم ما باید بهترین استفاده را از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که دشمن برای براندازی نظام و اسلام فراهم کرده، داشته باشیم و به‌واسطه آن به روشنگری افکار عمومی پرداخته و بر جریان‌های سیاسی معاند چیره شویم.
امام‌جمعه نصرآباد با تبیین شگردهای امویان در جنگ نرم، گفت: آنها با به‌کارگیری خواص منحرف و استفاده از دانشمندان دنیاپرست درصدد مشروعیت و مقبولیت بخشیدن به دستگاه حاکمه با هدف تغییر ارزش‌های اسلامی و وارونه جلوه دادن ارزش‌ها و حقایق بودند اما حضرت زینب(س) با کنار زدن نقاب ظلم و افشای قدرت پوشالی یزید باعث ناکامی دشمنان و ماندگاری نام و قیام امام حسین(ع) شد.
وی ضمن قدردانی از همه مردم و مسئولان در برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا(ع)، اظهار کرد: عاشورا آغاز است نه پایان. رسالت پیام‌رسانی از شهادت شروع شد و هر کسی به سهم خود در فضای حقیقی و مجازی باید رسالت زینب‌گونه خود را به نحو احسن انجام دهد؛ چراکه عاشورا مقدمه ظهور است. دو بال سرخ حسینی و سبز مهدوی دوبال پرواز برای رسیدن به اوج سعادت است.
امام جمعه نصرآباد در پایان از نیروهای مسلح به پاس ایجاد امنیت در داخل و پیرامون کشور تشکر و هفته نیروی انتظامی را به دلاورمردان و جان بر کفان این نیرو تبریک گفت و از حضور ابراهیمی، فرمانده کلانتری 30 اصفهان و همکاران در نماز جمعه نصرآباد و زحمات و تلاش‌های آنها قدردانی کرد.
ولی‌اله عرب‌مختاری
captcha