قرآن شیوه صحیح زندگی را می‌آموزد
کد خبر: 3649827
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

قرآن شیوه صحیح زندگی را می‌آموزد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر خانه قرآن روستایی صاحب‌الزمان(عج) شبستر، اظهار کرد: قرآن راهکارهای مختلف را در مواجه با مشکلات نشان داده و شیوه صحیح زندگی را می‌آموزد.

رضا خادم، مدیر خانه قرآن روستایی صاحب‌الزمان(عج) شبستر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: قرآن راهکارهای مختلف را در مواجه با مشکلات نشان داده و شیوه صحیح زندگی را می‌آموزد.
وی افزود: قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به‌سوی کمال است این قرآن به ‌راهی هدایت می‌کند که ‌مستقیم‌ترین راه‌هاست، کسانی که ‌با قرآن مأنوسند به ‌کمک قرآن حق را از باطل تشخیص می‌دهند.
وی با اشاره به فرموده مولی الموحدین علی(ع)خاطرنشان کرد: امیرالمومنین علی(ع) می فرمایند: هرکس قرآن را پیش روی خو قرار داد، رهبر و پیشوای او به‌ بهشت خواهد بود و هرکس آن را به‌ پشت سرافکند، طرد کننده ‌و سوق دهنده ‌او به‌سوی جهنم خواهد بود.
خادم با اشاره به تعداد قرآن آموزان این خانه قرآن ادامه داد: 20 قرآن‌آموز در رده های سنی نوجوان و جوان در کلاس‌های آموزشی حضور می یابند.
مدیر خانه قرآن روستایی صاحب الزمان(عج)  از گرایش‌های آموزشی این خانه قرآن گفت و یادآور شد: روحوانی، روان خوانی، صحیح خوانی و تجوید از گرایش‌های آموزشی این خانه قرآن محسوب می‌شوند.
وی آیات قرآن را نسخه موفقیت افراد در زندگی دانست و افزود: اگر آیات قرآن کریم را که به عنوان کامل ترین نسخه موفقیت برای زندگی افراد پیچیده شده است را باور کنیم و آنها را در زندگی خود عملی کنیم مسلما آثار چشم گیر و فراوانی در زندگی ما خواهد داشت و می تواند تحول بزرگی در زندگی ما ایجاد کند.
خادم تاکید کرد: تلاوت قرآن علاوه بر ایجاد شناخت نسبت به خداوند فرمان‌هایی را به خواننده منتقل می‌کند که بر پایه آن انسان می‌تواند به سعادت دنیا و آخرت برسد.

captcha