شرکت ۱۰ هزار نیرو در ماموریت اربعین
کد خبر: 3649849
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

شرکت ۱۰ هزار نیرو در ماموریت اربعین

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ۱۰ هزار نیرو در اربعین ۹۶ وظیفه تامین نظم و امنیت تردد زائران را بر عهده خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از کانال خبری پلیس، سردار نورعلی یاری، فرمانده انتظامی استان ایلام با گرامیداشت هفته ناجا گفت: مهمترین ماموریت پلیس ایلام در ادامه سال ۹۶ مأموریت اربعین حسینی است.
وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای انجام این مأموریت بزرگ اندیشیده شده است، گفت: برای تامین امنیت تردد زائران ۱۰هزار نیرو از رده های مختلف نیروی انتظامی در استان و ناجا بسیج خواهند شد.
فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: برای اجرای بهینه این مأموریت همچنین ۴۷ ایستگاه تلفیقی از رده‌های انتظامی استان از حمیل تا پایانه مرزی مهران مستقر خواهند شد.
وی اربعین را برنامه ملی عنوان کرد و از کسانی که قصد حضور در این همایش بزرگ را دارند خواست از همین حالا مجوزهای لازم از جمله گذرنامه و ویزا را تهیه کنند.
یاری در ادامه با اشاره به آمار کشف جرایم و دستگیری مجرمان و تبهکاران، گفت: کسانی که بخواهند به حریم مردم و خانواده‌ها تعرض و تجاوز کنند با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.
فرمانده انتظامی ایلام با تاکید بر اشراف اطلاعاتی پلیس بر فعالیت مجرمان و تبهکاران در سطح استان، اظهار کرد: طی چندین عملیات از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۴۵۰ کیلوگرم انواع مخدر با مواد مخدر کشف شده است.
captcha