برپایی جلسه قرآن اهل بیت(ع) به یاد شهید محسن حججی
کد خبر: 3649886
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲

برپایی جلسه قرآن اهل بیت(ع) به یاد شهید محسن حججی

کانون خبرنگاران نبأ: جلسه قرآن اهل بیت(ع) فردا، 16 مهرماه به یاد شهید مدافع حرم محسن حججی در مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، جلسه قرآن اهل بیت(ع) با حضور قاریان ممتاز بین‌المللی و کشوری از ایران و کشورهای اسلامی به یاد شهید مدافع حرم محسن حججی، فردا، 16 مهرماه، از ساعت 19:30 در مشهد، خیابان فرامرز عباسی ۴۹، پلاک ۲ برگزار می‌شود.
این جلسه نورانی با رویکرد تلاوتی به سبک عبدالباسط محمد عبدالصمد و با حضور قاریان برتر این سبک برگزار می‌شود که در پایان مراسم از چند خادم قرآنی با اعطای هدایایی تجلیل خواهد شد.
ابراهیم الهی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حامد امامیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۰
0
0
خدا قوت خسته نباشید بسیاری از جلسات قرآن با شروع ایام عزاداری سید و سالار شهیدان یا بحالت تعلیق در میان و یا برگزار میشن آنهم تنها با عده ای بسیار کم که این معضل بسیار بزرگی هستش که بایستی توسط مسئولین جلسات قرآن در نظر گرفته شود حال آنکه جلسه قرآن اهل بیت برای رفع این نقیصه از دو ماه قبل از شروع محرم الحرام که بنده توفیق داشتم و شرکت کردم دیدم این مسئله به شور گذاشته شده و برای حل و رفع آن چاره اندیشی می شود و اکنون که نتیجه و ثمره آن چاره اندیشی را بعینه می بینم . ان شاءالله همه ما بتوانیم موضوعیت قرآن و اهمیت آن را در این ماه های عزاداری پیدا کنیم و به خوبی حافظ هر دو امانت گرانبهای پیامبر باشیم .
با تشکر
ح.امامیان
امیر سنبله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۲۱:۵۳
0
0
دستتون درد نکنه .. ان شاءالله موفق و موید و منصور باشید ودر پناه حق
captcha