هفته ناجا؛ فرصتی مناسب برای تقویت تعامل مردم با پلیس
کد خبر: 3649898
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

هفته ناجا؛ فرصتی مناسب برای تقویت تعامل مردم با پلیس

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی استان البرز هفته ناجا را فرصتی مناسب برای تقویت تعامل و همکاری مردم با پلیس و معرفی عملکرد و تلاش‌ حافظان نظم و امنیت در جامعه معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز، 15مهرماه در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان که در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد، اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی است که پلیس بتواند بخشی از اقدامات خود را به اطلاع مردم برساند.
فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه نیروی انتظامی با تعاملی که در این هفته با جامعه برقرار می‌کند، می‌تواند نیازمندی‌های مردم را دریافت و در طول سال برای اجرای آن‌ها برنامه‌ریزی کنند، عنوان کرد: همچنین برگزاری صبحگاه مشترک موجب تعامل میان نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان نهادهای مختلف است.
وی از برگزاری برنامه‌های مختلف در هفته ناجا خبر داد و تأکید کرد: در این برنامه‌ها همکاران نیروی انتظامی میان مردم حضور پیدا می‌کنند و برنامه‌های ابلاغ‌شده را برای شهروندان اجرا کنند.
محمدیان با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی و حضور پرشور شهروندان در این همایش، خاطرنشان کرد: این برنامه با اهدای جوایزی به شهروندان برای ترغیب آن‌ها به ورزش همراه بود.
این مسئول به حضور در نماز جمعه و ارائه گزارش عملکرد و برنامه فرهنگ ترافیک در پارک چمران اشاره کرد.

captcha