نمایشگاه هنری مددجویان کمیته امداد آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود
کد خبر: 3649900
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

نمایشگاه هنری مددجویان کمیته امداد آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی از برگزاری نمایشگاه آثار و توانمندی‌های هنری مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی، گفت: نمایشگاه آثار و توانمندی‌های هنری مددجویان تحت حمایت این نهاد با موضوع هنر و ادبیات دینی در تبریز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه آثار هنری مددجویان در رشته‌های خطاطی، نقاشی، سفال گری، منبت کاری، معرق کاری و سایر رشته‌های هنری در این نمایشگاه عرضه خواهند شد، گفت: این نمایشگاه با هدف تعمیق باورهای دینی و ارتقای فرهنگ اسلامی ایرانی در بین مددجویان تحت حمایت برگزار می شود.
کلامی، در ادامه با اعلام اینکه در شش ماهه نخست امسال دو هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان در کلاس‌های آموزشی کانون‌های فرهنگی کمیته امداد استان شرکت کردند، گفت: کلاس‌های آموزشی در رشته‌های قرآن، اخلاق اسلامی، مهارت‌های زندگی، مهارت‌های فنی و حرفه ای، دستاوردهای انقلاب اسلامی، فضای مجازی، کتابخوانی، ورزشی و پژوهش برگزار شده است.
وی با بیان اینکه کمیته امداد استان آذربایجان‌شرقی با ایجاد ۱۵ کانون فرهنگی موقت برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی در طول سال اجرا می‌کند، اظهار کرد: اجرای این برنامه‌ها به ویژه در ایام اوقات فراغت دانش آموزان تحت حمایت از اولویت‌های فعالیت‌های فرهنگی این نهاد است.                                      

کلامی تعداد کانون‌های دائم فعال کمیته امداد استان را پنج مورد برشمرد و بیان کرد: این کانون ها در شهرستان‌های میانه، مراغه، اهر، مرند و تبریز فعال هستند و صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات فرهنگی، ارتقاء باورهای دینی و سبک زندگی اسلامی مددجویان تحت حمایت یکی از اهداف و سیاست های فرهنگی کمیته امداد است.

captcha