امنیت ایران اسلامی به برکت خون شهدا به‌دست آمده است
کد خبر: 3649912
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

امنیت ایران اسلامی به برکت خون شهدا به‌دست آمده است

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: امنیت کنونی ایران اسلامی به برکت خون شهدا و ایثار و دلاورمردی مدافعان و مرزبانان کشورمان به‌دست آمده و این امنیت در هیچ جای جهان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نمونه نظامی و انتظامی آذربایجان‌شرقی در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در تبریز، گفت: امنیت کنونی ایران اسلامی به برکت خون شهدا و ایثار و دلاورمردی مدافعان و مرزبانان کشورمان بدست آمده و این امنیت در هیچ جای جهان وجود ندارد.

وی با مقایسه امنیت ایران با کشورهای به ظاهر متمدن از جمله آمریکا گفت: در روزهای اخیر حادثه ای دلخراش در آمریکا روی داد که به علت نبود امنیت بیش از 500 نفر کشته و زخمی شدند، حادثه‌ای که نشان داد آنان حتی قادر نیستند امنیت خود را تامین کنند.

حجت‌الاسلام آل هاشم، افزود: آرزوی همه انسان‌ها برقراری آرامش و صلح در جهان است اما عده‌ای می‌خواهند با زیر پاگذاشتن ارزش ها و هنجارها حریم جامعه را نقض کنند.

امام جمعه تبریز، با اشاره به اینکه همه اندیشمندان جامعه بر ضرورت امنیت اجتماعی تاکید دارند، گفت: نیروی انتظامی کشورمان در کنار دیگر نیروهای مسلح با اقتدار و افتخار در برابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه بر ریشه ظلم و ستم می کوبد.

حجت‌الاسلام آل هاشم، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مواد مخدر و دفاع از مرزهای کشورمان را از وظایف مهم نیروی انتظامی برشمرد و افزود: این نیروی پرافتخار، با قدرت و توان بالا و تقدیم شهدای بسیار در مقابل همه توطئه ها ایستاده و برای تداوم این اصل خواهد ایستاد .

سردار محسن حسن خانی، فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی، نیز در ابتدای این مراسم با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای تامین امنیت در جامعه در مناسبت‌های مختلف به ویژه ایام محرم گفت: نیروی انتظامی با اقتدار کامل سهم بالایی در تامین امنیت جامعه عهده دار است‌.

وی، افزود: نیروی انتظامی برای انجام ماموریت‌های محوله در خصوص تامین نظم و آرامش جامعه در هر نقطه از کشورآماده است و در این خصوص با هیچ کس تعارف ندارد.

در پایان این مراسم از جانبازان، خانواده های معظم شهدای ناجا و  چند تن از خیران امنیت ساز و همچنین کارکنان پرتلاش این نیرو در آذربایجان‌شرقی تجلیل شد.

captcha