تمدید زمان طرح سؤال از معاون قرآن ارشاد
کد خبر: 3649913
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

تمدید زمان طرح سؤال از معاون قرآن ارشاد

گروه فعالیت‌های قرآنی: زمان طرح سؤال اعضای جمعیت قرآنی استان تهران از حجت‌الاسلام والمسلمین حشمتی تا 20 مهرماه تمدید شد.

محمدرضا پورمعین، رئیس جمعیت قرآنی استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به برپایی دهمین مجمع عمومی این جمعیت، گفت: زمان طرح سؤال از حجت‌الاسلام حشمتی، معاونت قرآن و عترت ارشاد تا 20 مهرماه تمدید شد.
وی با اشاره به اینکه پیش از این زمان 10 مهرماه اعلام شده بود، اضافه کرد: مقرر شده این مجمع با عنوان نشست «نقد منصفانه و پاسخ مسئولانه معاونت قرآن و عترت» برگزار ‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند سؤالات خود را با دفتر جمعیت قرآنی با شماره 66497168 در میان بگذارند. همچنین دفتر این جمعیت در خیابان کارگر جنوبی، خیابان شهید نظری، کوچه بختیاری، پلاک ۱ قرار دارد.
پورمعین با اشاره به مصوبات سه جلسه اخیر شورای مرکزی جمعیت قرآنی، اظهار کرد: پيگيری حقوقی و قانونی نسبت به سخنان و ابهاماتي كه از سوی تعدادی از افراد در پایگاه‌های اینترنتی مختلف نسبت به اعضای جمعيت قرآنی اعلام شده بود، بازگرداندن مبالغ واریزی صندوق قرض‌الحسنه به اعضایی که تمایل به راه‌اندازی داشتند به دلیل عدم به حدنصاب رسیدن اعضا از جمله مصوبات این جلسات بوده است.
یادآور می‌شود، دهمين مجمع عمومي جمعيت قرآن استان تهران، 21 مهرماه از ساعت 15:30 تا 17:30 در مسجد نور برگزار می‌شود.
captcha