اهالی رسانه می‌توانند خادم اربعین شوند
کد خبر: 3649921
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
نجفی:

اهالی رسانه می‌توانند خادم اربعین شوند

گروه اجتماعی: مسئول کمیته روابط عمومی و امور بین‌الملل زائرین اربعین گفت: اهالی رسانه می‌توانند به عنوان خادم افتخاری اربعین ثبت‌نام و نقش خود را در مردمی کردن هر چه بیشتر همایش اربعین نشان دهند .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از ایسنا، مهرداد نجفی، مسئول کمیته روابط عمومی و امور بین‌الملل زائرین اربعین با بیان اینکه ایلام و مرز مهران از دروازه‌های ورود زائران به عتبات عالیات است و اهالی رسانه‌ی این استان نقش مهمتری در این عرصه دارند، اظهار کرد: علاقمندان رسانه‌ای می‌توانند از طریق لینک http://www.RahnamaZaer.ir   به جمع خادمان اربعین در موضوع اطلاع‌رسانی  بپیوندند .
مسئول کمیته روابط عمومی و امور بین الملل زائرین با بیان اینکه تفاوت‌هایی در برنامه امسال نسبت به سال گذشته مشاهده می‌شود، افزود: ارتقاء، در حوزه نرم افزاری، سخت‌افزاری و مردمی شدن فعالیت‌ها از جمله‌ی این تفاوت‌ها است .
نجفی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی در کمیته رسانه با استفاده فزاینده از فضای مجازی، طراحی و تاکنون ۴۰۰ نفر در کمیته رسانه ثبت‌نام شده‌اند و اطلاع‌رسانی به زائرین با افزایش چشمگیر خادمین در سال گذشته سبب شده که در این راستا نقشه راهنمای به صورت چاپی، نرم‌افزاری در اختیار زائرین قرار خواهد گرفت .
مسئول کمیته روابط عمومی و روابط بین الملل زائرین با بیان اینکه ایستگاه‌های ثابت و سیار چندین برابر افزایش خواهد داشت، گفت: عمده برنامه راهنمای زائرین حوزه کمیته در راستای سهولت آدرس‌یابی و پیشگیری از مفقود شدن افراد و جا ماندن از همراهان است .
وی افزود: راهنمایی و اطلاع‌رسانی در خصوص مسیرها و اسکان زائرین در خروجی‌های مشترک کشور عراق، شهرهای زیارتی و راه‌هاي مواصلاتي توسط خادمین کمیته رسانه به مدت ۱۰ روز انجام خواهد گرفت.
captcha