دوره «بصیرت‌افزایی» در دارالقرآن الزهرا(س) برگزار می‌شود
کد خبر: 3649924
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

دوره «بصیرت‌افزایی» در دارالقرآن الزهرا(س) برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مسئول مؤسسه واحد برادران دارالقرآن الزهرا(س) از برگزاری دوره‌های معارف و بصیرت‌افزایی و آموزش تجوید در این واحد خبر داد.

مهدی فتاحی، مسئول مؤسسه دارالقرآن الزهرا(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از برگزاری دو دوره آموزشی و معارفی ویژه برادران در این مؤسسه خبر داد و گفت: دوره معارف و بصیرت‌افزایی با محوریت واقعه عاشورا و همچنین دوره آموزش تجوید در سطح عمومی روزهای دوشنبه در مکان دارالقرآن الزهرا‌(س) برگزار می‌شود.
مسئول مؤسسه دارالقرآن الزهرا(س) ادامه داد: دوره بصیرت‌افزایی از ساعت 19 و دوره آموزش تجوید در ساعت 20 در روزهای دوشنبه تا اسفند‌ماه در 20 جلسه تشکیل می‌شود. در دوره‌های قبل حدود 80 نفر در این کلاس‌ها حضور داشتند و این دوره نیز با استقبال قرآن‌آموزان مواجه خواهد شد. فتاحی از سابقه مدرس این دوره‌ها گفت: این دوره‌ها توسط ابوالفضل فرجی از مربی‌های با سابقه و با تجربه مؤسسه برگزار می‌شود که به عنوان مدرس دوره‌های آموزش قرآن به هند دعوت می‌شوند.
مسئول دارالقرآن الزهرا(س) اضافه کرد: فراخوان ثبت نام این دوره در ترم‌های گذشته اعلام شده است و شهریه هر دوره بیست جلسه، پنجاه هزار تومان می‌باشد.
علاقه‌مندان برای شرکت در دوره‌های این مؤسسه می‌توانند به نشانی آذربایجان غربی، شهرستان تکاب، خیابان امام، کوچه دامپزشکی مراجعه و یا با شماره تلفن تماس ۰۴۴۴۵۵۳۰۵۹۹ حاصل کنند.
captcha