سپاه، مصداق عزت و اقتدار نظام اسلامی است
کد خبر: 3649952
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

سپاه، مصداق عزت و اقتدار نظام اسلامی است

گروه اجتماعی: استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: سپاه پاسداران، از بهترین مصادیق اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و برکات آن در داخل و خارج از کشور مشهود است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری مجید خدابخش، استاندار آذربایجان شرقی، امروز در دیدار با فرماندهان سپاه عاشورا اظهار کرد: لشکر قهرمان عاشورا همواره در ذهن و جان مردم به‌عنوان مصداق واقعی ایثار، شهادت، تبعیت از ولی فقیه و حافظ امنیت و تمامیت ارضی کشور و نوامیس ملت ایران شناخته می‌شود.

وی با اشاره به فداکاری و جان‌فشانی‌های رزمندگان لشکر عاشورا در دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: بسیاری از رزمندگان این لشکر در سنین پایین و مخلصانه، جان و مال خود را در طبق اخلاص قرار داده و با افتخارآفرینی‌های خود، امنیت و آرامش خاطر را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

خدابخش تصریح کرد: سپاه پاسداران، از بهترین مصادیق اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و برکات آن در داخل و خارج از کشور مشهود است.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه گفت: به‌عنوان نمایندگان دولت و خدمتگزاران مردم افتخار می‌کنیم که در کنار نیروهای مسلح و قوای دیگر تحت رهبری داهیانه و شجاعانه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای توسعه و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی تلاش می‌کنیم.

خدابخش، استقرار نظام ولایی در کشور را ثمره خون هزاران شهید گلگون‌کفن دانست و تصریح کرد: ایثار و مجاهدت‌های این قهرمانان، پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم‌تر کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور و رفع مشکلات اقتصادی را یکی از مهم‌ترین مطالبه‌های رهبر انقلاب از مسئولان خواند و گفت: تمامی نیروهای مسلح با پیشرفت‌های خود در حوزه نظامی، دفاعی و تجهیزاتی، حاشیه‌ای امن برای ایران اسلامی ایجاد کرده‌اند؛ ولی در بخش اقتصادی با توجه به افزایش جمعیت، تحریم‌ها و افزایش توطئه‌های استکبار باید تلاش بیشتری کرد و با یک حرکت جمعی در جهت تحقق منویات رهبر انقلاب گام برداشت.

خدابخش، حمایت از سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت و مدیریت ارشد استان اعلام کرد و افزود: دشمنان ایران اسلامی و استکبار جهانی با شناسایی منفذهای فرهنگی سعی در تهاجم فرهنگی و تضعیف جوانان ایران اسلامی دارند که علاوه بر تلاش در این حوزه برای خنثی‌سازی برنامه‌های شوم آنان، باید با افزایش همکاری دولت و سپاه پاسداران در زمینه ایجاد فرهنگ کار بیش از پیش فعال باشیم.

وی با بیان اینکه امکان استخدام در دستگاه‌های دولتی برای جوانان بسیار کم است، عنوان کرد: باید سیاست‌هایی اتخاذ شود که جوانان به‌جای استخدام دولتی، به فکر فعالیت و اشتغال در بخش خصوصی و تلاش در راستای توسعه اقتصادی کشور باشند.

استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر اقتصادی، تولیدی و صنعتی آذربایجان شرقی، از صادرات یک میلیارد و 800 میلیون دلاری استان در سال گذشته خبر داد و گفت: استان، ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دانش‌بنیان دارد و بر این باور هستیم که با تأسی از همان افرادی که توانستند عملیات‌های متعدد و غرورآفرین سپاه عاشورا را رقم بزنند می‌توانیم در حوزه اقتصادی نیز پیشتاز باشیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی، چشم‌انداز کلی اقتصادی را برای ایران اسلامی ترسیم کرده‌اند و بر این اساس همه باید تلاش کنیم تا جمهوری اسلامی ایران در سال‌های آینده، کشور اول منطقه و جهان از نظر اقتصادی باشد.

سردار غلام عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا هم در این دیدار با بیان اینکه سپاه عاشورا در کنار مسئولان اجرایی برای خدمت به مردم استان تلاش می‌کند، افزود: سپاه عاشورا تمامی خطوط قرمز و اصول تعریف‌شده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را رعایت می‌کند و درعین‌حال در کنار مدیریت ارشد استان برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم استان خواهد بود.

وی، تأکید کرد: سپاه عاشورا و بسیج در هر نقطه‌ای از استان می‌تواند در تمامی سختی‌ها در کنار مدیریت اجرایی استان باشد و برای تقویت انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکند.

captcha