سفر بدون گذرنامه به عراق ممنوع/ زائران البرزی از مرز مهران تردد کنند
کد خبر: 3649956
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

سفر بدون گذرنامه به عراق ممنوع/ زائران البرزی از مرز مهران تردد کنند

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی البرز مهم‌ترین درخواست مقامات عراقی را جلوگیری از ورود بدون ویزای افراد به مرز اعلام کرد و گفت: زائران البرزی با داشتن گذرنامه تنها از مرز مهران عبور کنند.

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، با تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان(ع) و هفته دفاع مقدس که سپری شد، اظهار کرد: هدف از گرامیداشت هفته ناجا فرصتی برای پلیس است که به ارائه گزارشی از خدمات در طول سال بپردازد و ارتباط و خواست‌های آحاد مردم را در نظر بگیرد و پلیس امروزه در جامعه  "مردم‌محور" است.
وی با تاکید بر اینکه امنیت پایدار با تعامل مردم و همه دستگاه‌ها اجرا خواهد شد، افزود: بنا بر فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی ناجا خدمت‌گزار مردم شریف است و امنیت کامل در جامعه زمانی محقق می‌شود که مردم در تامین امنیت کشور، خود را سهیم بدانند.
این مسئول با اشاره به اینکه دشمن برای از بین بردن امنیت کشور تلاش‌های بسیاری مانند تهاجم فرهنگی و جنگ تحمیلی را انجام داد، اضافه کرد: شکل تهدید تغییر کرده و شبکه فضای مجازی با شرایطی که در آن قرار دارد تهدیدی برای سلامت جامعه محسوب می‌شود و اقشار مردم باید از این خطرات مطلع شوند.
محمدیان با تاکید بر اینکه خانواده‌ها باید مراقب خطرات فضای مجازی باشند، توضیح داد: پلیس جامعه محور باید به صورتی باشد که مردم ناجا را از خود بدانند.
فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه تلاش‌های زیادی برای دستگیری مجرمان انجام می‌شود، تصریح کرد: در کوتاه‌ترین زمان با کمک مردم، مجرمین که جامعه را به خطر می‌اندازند دستگیر می‌شوند.
وی با تاکید بر اینکه خودروها و موتورسیکلت‌ها در هفته ناجا رفع توقیف می‌شوند، بیان کرد: مراسم اربعین حسینی را در پیش داریم و توصیه می‌کنیم که زائران گذرنامه حتما دریافت کنند و واحدهای صدور پاسپورت به صورت دو نوبته مشغول به کارند و تنها مرز مهران برای عبور زائران البرز در نظر گرفته شده است.

captcha