ثبت‌ نام طرح ملی تلاوت در مجمع قاریان تبریز آغاز شد
کد خبر: 3649988
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

ثبت‌ نام طرح ملی تلاوت در مجمع قاریان تبریز آغاز شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه مجمع قاریان تبریز به‌عنوان مجری برپایی طرح ملی تلاوت، ثبت نام دوره‌های خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از اتقان‌نیوز، مجمع قاریان تبریز مجری طرح ملی تلاوت در استان آذربایجان شرقی از علاقه‌مندان به شرکت در این طرح ثبت‌ نام می‌کند.

نام‌نویسی در ششمین دوره طرح ملی تلاوت ویژه نوجوانان سراسر کشور از امروز 15 مهرماه در 21 مرکز مختلف کشور آغاز شد.

مجری طرح ملی تلاوت در استان آذربایجان شرقی، مؤسسه مجمع قاریان تبریز است، این مؤسسه همه روزه از ساعت 17 تا 20 آماده ثبت‌ نام از علاقه‌مندان به فراگیری تلاوت قرآن در محدوده سنی 8 تا 14 سال است.

نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در طرح ملی تلاوت می‌توانند با مراجعه به مؤسسات مجری این طرح در استان‌های خود و یا سایت طرح ملی تلاوت به نشانی اینترنتی http://www.melitelavat.ir اقدام به ثبت‌ نام کنند.

پس از پایان زمان ثبت‌ نام از افراد علاقه‌مند به شرکت در این طرح، آزمونی اخذ می‌شود که نوجوانانی که حدنصاب نمره را کسب کنند، وارد کلاس‌های طرح ملی تلاوت می‌شوند.

طرح ملی تلاوت یکی از طرح‌های موفق کشور در زمینه استعدادیابی و پرورش نوجوانان قرآنی در عرصه قرائت است که از سال 1391 آغاز به کار کرده است.

علاقه‌مندان جهت شرکت می‌توانند به نشانی تبریز، خیابان باغ‌شمال، نرسیده به آموزشگاه چیت‌سازان، ساختمان سحر، طبقه اول مراجعه و یا با شماره 39 80 54 35 تماس حاصل کنند.

captcha