شناسایی آسیب‌های فضای مجازی و راهکارهای مواجهه‌ صحیح
کد خبر: 3650033
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
باشگاه علمی‌-فرهنگی دانشجویان جهاددانشگاهی زنجان برگزار کرد؛

شناسایی آسیب‌های فضای مجازی و راهکارهای مواجهه‌ صحیح

گروه اجتماعی: پاتوق دانشجویی باشگاه علمی‌-فرهنگی دانشجویان جهاددانشگاهی استان زنجان، کارگاهی با موضوع شناسایی آسیب‌های فضای مجازی و راهکارهای مواجهه‌ صحیح را برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، به نقل از ایسنا، پاتوق دانشجویی باشگاه علمی‌-فرهنگی دانشجویان جهاددانشگاهی زنجان، کارگاهی با موضوع شناسایی آسیب‌های فضای مجازی و راهکارهای مواجهه‌ صحیح را با حضور دکتر رهام شرف برگزار کرد.
این برنامه امروز (۱۵ مهرماه) ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه در سالن کنفرانس باشگاه علمی‌-فرهنگی دانشجویان جهاددانشگاهی زنجان برگزار و در پایان گواهی معتبر به صورت رایگان اعطا شد.
پاتوق دانشجویی باشگاه علمی‌-فرهنگی دانشجویان جهاددانشگاهی زنجان، روزانه با موضوعات جذاب و کاربردی از ساعت ۱۲ تا ۱۳:۳۰ دایر است که روزهای شنبه‌، شناسایی آسیب‌های فضای مجازی و مواجهه‌ صحیح با آن با حضور دکتر رهام شرف، یکشنبه‌ها فلسفه و زندگی با حضور دکتر حسن فتح‌زاده، دوشنبه‌ها مهارت‌های زندگی موفق با حضور مریم محمدلو، سه‌شنبه‌ها حکایت حکمت‌گشتی در نثر و شعر فارسی با حضور دکتر قربان ولیی، چهارشنبه‌ها ازدواج با موضوع اتفاق یا انتخاب با حضور دکتر لقمان ابراهیمی برگزار می‌شود.
captcha