زینبیه اعظم زنجان کانون رهروان زینبی است
کد خبر: 3650042
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
مسئول روابط عمومی زینبیه اعظم زنجان:

زینبیه اعظم زنجان کانون رهروان زینبی است

گروه فرهنگی: مسئول روابط‌عمومی زینبیه اعظم زنجان گفت: زینبیه اعظم زنجان همواره در طول سال برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند که عمده برنامه‌های اجرایی اختصاص به بخش بانوان دارد و کانونی برای رهروان زینبی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، به نقل از ایسنا، فرید احدیان، اظهار کرد: مسجد زینبیه اعظم زنجان به عنوان دومین کانون مذهبی پس از حسینیه اعظم زنجان در استان محسوب می‌شود که دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان روز یازدهم محرم در زنجان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این مسجد است که طی یک دهه گذشته به شهرت جهانی رسیده است.
وی افزود: این مسجد همواره در طول سال برنامه‌های مختلفی را در مناسبت‌های مهم دینی و مذهبی برگزار می‌کند که برخی از این برنامه‌ها به‌صورت مشارکتی با دستگاه‌های مختلف استان اجرا می‌کند.
احدیان تصریح کرد: بانوان مهم‌ترین مخاطبان برنامه‌های زینبیه اعظم زنجان محسوب می‌شوند که همواره حضور گسترده‌ای نیز در برنامه‌ها دارند و این نشانگر علاقه‌مندی بانوان به برنامه‌ها مذهبی دارد.
وی افزود: همایش رهروان زینبی یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در بخش بانوان محسوب می‌شود که این برنامه هر سال 12 محرم‌الحرام با حضور گسترده بانوان زنجانی برگزار می‌شود که امسال چهارمین سال اجرای آن برگزار شد.
captcha