حضور روحانی و مداح در موکب‌های زنجان در عراق پررنگ باشد
کد خبر: 3650045
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶

حضور روحانی و مداح در موکب‌های زنجان در عراق پررنگ باشد

گروه فرهنگی: جانشین سپاه استان زنجان گفت: حضور روحانی و مداح در موکب‌های زنجان در عراق باید پررنگ دیده شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، به نقل از مهر، سرهنگ سید رضا حسینی ظهر شنبه در جمع  خبرنگاران، با اشاره به برگزاری پیاده روی اربعین، افزود: اربعین فقط مختص حضرت امام حسین (ع) است و این امر اهمیت عاشورا را می رساند و باید این مراسم عالی برگزار شود.
وی اظهار کرد:  اربعین قدرت نمایی  و رزمایش شیعیان را به جهان نشان می هد چرا که میلیون‌ها نفر در یک روز جمع می شوند و قدرت  و عظمت شیعیان به عاشورا و امام زمان را  به دشمنان نشان می دهد.
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: هر چقدر از واقعه عاشورا می گذرد عظمت عاشورا بیشتر نمایان می شود و ماندگار تر است و اربعین سال به سال با شکوه تر برگزار می شود.
حسینی یاد آورشد: اربعین بزرگترین تجمع شیعیان است و این حضور دشمنان دین و اسلام را خشمگین می کند و باید این تجمع سال به سال باشکوه تر برگزار شود و سپاه استان زنجان برنامه ریزی لازم برای اربعین را در دستور  کار دارد و ۱۰ موکب را در عراق راه اندازی می کند.
وی اظهار کرد: در این موکب ها بسیج و سپاه حضور دارند و دو روز قبل و دو روز بعد از اربعین خدمات لازم را به زائرین حسینی ارائه می دهند و تامین  امنیت لازم بر عهده سپاه و بسیج است.
جانشین سپاه انصار المهدی استان زنجان گفت: باید در اربعین امسال حضور روحانی و مداح در موکب های استان زنجان پر رنگ دیده شود چرا که در سال گذشته این امر مهم بسیار کمرنگ بود.
captcha