۲۶هزار مورد نزاع و درگیری فردی در استان زنجان رخ داده است
کد خبر: 3650046
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳

۲۶هزار مورد نزاع و درگیری فردی در استان زنجان رخ داده است

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی استان زنجان به وقوع نزاع و درگیری در استان زنجان طی شش ماهه سالجاری اشاره کرد و گفت: طی این بازه زمانی ۲۶هزار نزاع و درگیری فردی در استان رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، به نقل از مهر، سردار علی آزادی گفت: خوشبختانه طی این بازه زمانی نزاع و درگیری دسته جمعی در استان زنجان کم بوده و درگیری فردی هم ۲۴ درصد کاهش داشته است.
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ایجادآرامش و امنیت در جامعه از اهداف مهم پلیس است و امروز ناجا با اقتدار تر از دیروز بر ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی توجه دارد و نیروی انتظامی زنجان در حوزه پیشگیری، کشفیات، جرایم خشن، کاهش تصادفات رانندگی، اعمال قانون، مبارزه با مواد مخدر و باندهای قاچاق و سرقت ها، خوب عمل کرده است.
آزادی تصریح کرد: مقابله و مبارزه با اراذل و اوباش، هنجارشکنان اجتماعی و اخلاقی، قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان و پاکسازی مناطق آسیب پذیراز برنامه‌های مهم نیروی انتظامی استان زنجان است و در راستای تحقق این ماموریت ها  ناجا در سال جاری برنامه های مدون داشته است.
وی به رویکرد جامعه محوری پلیس و توجه به امر پیشگیری اشاره کرد و یاد آورشد: تعامل پلیس و رسانه ها باعث تقویت سیاست ها و راهبردهای پیشگیری از جرائم شده است و رویکرد اصلی پلیس در امر پیشگیری بر این امر تمرکز یافته است تا جرمی اتفاق نیفتد.
فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: پیشگیری از جرائم در جامعه تنها با کمک و تعامل مردم حاصل می شود و نیروی انتظامی استان زنجان با تعامل و همکاری شهروندان  در امر پیشگیری از جرائم عملکرد خوبی دارد.
captcha