سازمان ملل، نقاب را از چهره آمريكای کودکش بردارد
کد خبر: 3650055
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳

سازمان ملل، نقاب را از چهره آمريكای کودکش بردارد

گروه سیاست و اقتصاد: معاون فرهنگي اداره‌كل تبليغات اسلامي هرمزگان گفت: سازمان ملل بایستی نقاب را از چهره آمريكای کودکش بردارد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم پورجمالی با اشاره به گرامی‌داشت روز جهانی کودک اظهار داشت:کودکان ضعیف‌ترین و ظریف‌ترین جامعه انسانی به‌شمار می‌روند و امروزه در بسیاری از کشورها در معرض هجوم مستقیم برخی سیاسیون قرار گرفته‌اند.
وی با بیان اینکه در برخی از کشورها، دنیاپرستان، حقوق کودکان را نقض می‌کنند و می‌خواهند نسل نوپا را در منجلاب بی‌بندوباری غوطه‌ور کنند، افزود: در سراسر جهان میلیون‌ها کودک به دلائل مختلف از جمله؛ بی‌سرپرستی، تغذیه نامناسب، آوارگی‌های به‌وجود آمده از جنگ و دیگر بلایای طبیعی دچار اعتیاد، بیماری‌های واگیردار و خطرناک و خودفروشی می‌شوند.
حجت‌الاسلام پورجمالی تصریح کرد: اسلام برای این گروه آسیب‌پذیر حقوق انسانی قائل شده و با ظهورش ارزش‌های کودکان را افزایش داده است.
 معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ضمن گرامی‌داشت روز جهانی کودک یادآور شد: متاسفانه بسیاری از کشورهای مدعی حقوق بشر از جمله آمریکا شعار دفاع از حقوق کودکان سر می‌دهند اما بی‌رحمانه به کشتار کودکان بی‌گناه می‌پردازند و به‌دنبال نسل‌کشی مسلمانان در منطقه هستند اما سازمان ملل هیچ‌گاه نقاب از چهره دژخیم کودک‌کش آمریکا بر نداشت و در برابر این جنایات غیر انسانی سکوت می‌کند و حتی تروریست‌های تکفیری که دستشان به صورت مستقیم در کشتار بی‌رحمانه کودکان آلوده است، مورد حمایت جدی و همه‌جانبه آمریکا قرار دارد.
captcha