نمایشگاه صنایع دستی مددجویان زندان اصفهان افتتاح شد
کد خبر: 3650071
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳

نمایشگاه صنایع دستی مددجویان زندان اصفهان افتتاح شد

گروه اجتماعی: نمایشگاه صنایع دستی و دست‌ساخته‌های مددجویان زندان اصفهان امروز پانزدهم مهرماه با حضور مسئولان استانی در میدان امام اصفهان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، نمایشگاه صنایع دستی و دست‌ساخته‌های مددجویان زندان اصفهان با حضور فریدون الله‌یاری، مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان، حسن رحیمی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان، اسدالله گرجی‌زاده مدیر اداره کل زندان‌های استان اصفهان و تنی چند از مسئولین و مدیران استان ظهر امروز افتتاح شد.
در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، فریدون الله‌یاری مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان اظهار کرد: این نمایشگاه شامل آثار نفیسی از صنایع دستی و دست‌ساخته‌های مددجویان زندان اصفهان است که به‌همت اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان و همکاری اداره کل زندان‌های استان اصفهان برگزار شد.
وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، نمایش صنایع دستی و دست‌ساخته‌های زندانیان بوده تا این افراد برای ادامه کار و درآمدزایی پس از آزادی از زندان تشویق شده و دارای هنر و حرفه‌ای باشند.
گفتنی است نمایشگاه صنایع دستی و دست‌ساخته‌های مددجویان زندان اصفهان از تاریخ 15 تا 23 مهرماه 1396 در محل نقش خانه هنرهای سنتی و صنایع دستی واقع در میدان امام(ره)، ابتدای بازار مسجد شیخ لطف‌الله از ساعت 10 تا 20 آماده بازدید علاقمندان است.

captcha