مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید مخابرات هرمزگان برگزار شد
کد خبر: 3650077
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید مخابرات هرمزگان برگزار شد

گروه سیاست و اقتصاد: آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات استان هرمزگان صبح امروز (پانزدهم مهرماه)با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهر بندرعباس برگزار شد که در این مراسم از رهام حسینی پور مدیر عامل سابق شرکت مخابرات تودیع و امیر یگانه به سمت مدیرعامل جدید مخابرات استان هرمزگان معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا) از هرمزگان،  آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات استان هرمزگان صبح امروز (پانزدهم مهرماه)با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهر بندرعباس برگزار شد که در این مراسم از رهام حسینی پور مدیر عامل سابق شرکت مخابرات تودیع و امیر یگانه به سمت مدیرعامل جدید مخابرات استان هرمزگان معرفی و منصوب شد.

امیر یگانه مدیرعامل جدید مخابرات هرمزگان صبح امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات استان هرمزگان، افزود: باید تمرکزمان را در مسیر توسعه زیرساخت‌ها به‌ویژه در مناطق روستایی قرار دهیم، هدف نخستمان باید کسب درآمد بیشتر و کنترل هزینه‌ها در شرکت مخابرات هرمزگان باشد.

یگانه بابیان اینکه قول می‌دهم هر دو هفته یک‌بار به شهرستان‌ها رفته و از نزدیک روند اجرای برنامه‌ها را بررسی کنم، اضافه کرد: در این دوره نیازمند کار جهادی و عملی بر پایه علم و دانش هستیم تا هیچ کاری روی زمین نماند.

مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان هرمزگان  با اشاره به این که تشکیل کارگروه مشورتی با حضور بازنشستگان و افراد باتجربه می‌تواند زمینه‌ساز کاهش اشتباهات و بهبود روند فعالیت‌ها شود که در این زمینه حتماً باید کار جدی و سریع صورت گیرد.

وی بابیان اینکه استفاده از مشاورین جوان در اولویت‌های برنامه‌ام قرار دارد، خاطرنشان کرد: بحث فناوری اطلاعات در راستای نگاه توسعه‌ای و اهداف کلان کشور باید به‌درستی دنبال شود که امیدوارم با حمایت‌های استاندار هرمزگان و مجمع نمایندگان این امر محقق شود.

یگانه توسعه فضا کسب‌وکار و حمایت از شرکت‌های نوین هرمزگانی در این مسیر را از دیگر برنامه‌های مهم خود دانست و عنوان کرد: امیدوارم در این مسیر بتوانم با کمک تمامی کارمندان و دلسوزان عرصه مخابرات شاهد رشد در این زمینه باشیم.

captcha