خدمات ایمنی و پیشگیری در اولویت سازمان آتش‌نشانی قرار گیرد
کد خبر: 3650152
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۵

خدمات ایمنی و پیشگیری در اولویت سازمان آتش‌نشانی قرار گیرد

گروه اجتماعی: سرپرست شهرداری زرند گفت: خدمات ایمنی و پیشگیری باید در راس امور برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، رضا یزدان‌پناه، سرپرست شهرداری زرند دیروز شنبه، 15 مهر در حاشیه افتتاح دهمین نمایشگاه تجهیزات و دستاوردهای آتش‌نشانی شهرداری زرند گفت: امروز سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند همتراز و همپا با سازمان مراکز استان در حال پیشرفت است و خدماتی را ارائه می‌دهد که از عهده بسیاری از واحدهای آتش‌نشانی خارج است.
وی با اعلام اینکه امروز سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از یک واحد درون سازمانی خارج و به سازمانی مستقل و وابسته به شهرداری تبدیل شده است،  افزود: نیروی انسانی جوان، کارآزموده، تحصیل‌کرده و با آمادگی بالا که آموزش‌های لازم را نیز فرا گرفته‌اند از ویژگی‌های نیروهای حال حاضر سازمان آتش‌نشانی است که از آن بهره‌مند هستیم.
سرپرست شهرداری زرند بیان کرد: در حال حاضر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند در راستای خدمت‌رسانی به روستاها و جاده‌های مواصلاتی شهر زرند را زیر پوشش  دارد در صورتی که طبق قانون فقط باید در حوزه خدماتی شهر به ارائه خدمات مشغول باشد.
وی به بحث ایمنی در آتش‌نشانی اشاره کرد و گفت: خدمات ایمنی و پیشگیری باید در راس امور برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قرار گیرد و اعتقاد داریم اگر شهروندان بتوانند ایمنی را رعایت کنند هیچ‌گاه حوادث و اتفاقات ناگواری رخ نخواهد داد.
یادآور می‌شود، نمایشگاه از 15 تا 21 مهر ماه برای استفاده و حضور شهروندان دایر است و شهروندان و دانش‌آموزان می‌توانند با فراگیری آموزش‌های امداد و نجات کارت همیار آتش‌نشان را نیز دریافت کنند.
منبع: شهرداری زرند
captcha