شاهد کاهش طلاق در رفسنجان هستیم‌
کد خبر: 3650156
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۲
پورمحمدی:

شاهد کاهش طلاق در رفسنجان هستیم‌

گروه اجتماعی: رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: سال 95 نسبت به سال 94، 17 درصد و سال 94 نسبت به سال قبل آن 40 درصد کاهش طلاق در رفسنجان‌ داشتیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی پورمحمدی، رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان دیروز شنبه، 15 مهر در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این شهرستان با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی رفسنجان در سطح استان آمار خوبی در زمینه افزایش کشفیات و کاهش جرایمی از جمله تصادف‌ها، سرقت‌ها و ... داشته است.
وی افزود: در حوزه آسیب‌های اجتماعی از جمله مسئله طلاق کارهای خوبی در این شهرستان انجام شده که به پایین‌ آمدن آمار آن کمک کرده است به‌طوری که سال 95 نسبت به سال 94، 17 درصد و سال 94 نسبت به سال قبل آن 40 درصد کاهش طلاق‌ داشتیم.
رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان تصریح کرد: کسب این موفقیت‌ها نشان می‌دهد که تمام مسئولان شهر با وجود سلایق سیاسی مختلف اما با همدلی تلاش کردند تا به این نتیجه مطلوب برسیم.
 پورمحمدی بیان کرد: باید اختلاف‌های سیاسی را کنار بگذاریم تا با تلاش و مجاهدت بتوانیم، آنچه ما را به اهداف نظام می‌رساند به دست آوریم و جامعه‌ای عاری از تبهکاری‌ها، آسیب‌ها و معضلات اجتماعی داشته باشیم.
منبع: دادگستری رفسنجان
captcha