ناجا در چارچوب قانون با بدحجابی مقابله کند/ امنیت؛ موضوع مورد تاکید قرآن
کد خبر: 3650326
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
آیت‌الله العظمی سبحانی:

ناجا در چارچوب قانون با بدحجابی مقابله کند/ امنیت؛ موضوع مورد تاکید قرآن

گروه سیاست و اقتصاد: مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت امنیت برای کشور این موضوع را از موضوعاتی دانست که مورد تاکید قرآن است و به بحث حجاب اشاره کرد و گفت: مسئله حجاب یکی از معضلات مهم جامعه است؛ نیروی انتظامی باید در چارچوب قانون با معضل بدحجابی مبارزه کند.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، آیت‎الله سبحانی امروز در دیدار سردار اشتری فرمانده ناجا امنیت را یکی از بزرگترین نعمات الهی ذکر کرد و گفت: از مهمترین نعمات الهی امنیت دینی و اجتماعی است.
وی افزود: خوشبختانه امروز این دو نعمت در کشور قابل تجربه و لمس است و ایران امروز در بین منطقه پر آشوب خاورمیانه در امنیت کامل است.
این مرجع تقلید بیان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم به روشنی به اهمیت مساله امنیت و نعمت بزرگ امنیت اشاره می‎کند؛ اگر امنیت مستقر باشد همه کارها در جای خود و با آرامش انجام می‎شود.
وی گفت: اهمیت این موضوع و سفارش اکید قرآن کریم بر موضوع امنیت بود که امام راحل نیز کار نیروی انتظامی را یک عبادت توصیف کردند.
این مرجع تقلید بیان کرد: مسئله حجاب یکی از معضلات مهم جامعه است؛ نیروی انتظامی باید در چارچوب قانون با معضل بدحجابی مبارزه کند، چیزی که در سال های اخیر شاهد موفقیت چشمگیری در باره آن نبودیم. 
این مرجع تقلید با اشاره به اهمیت رسانه ها در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید رسانه‌ها نیز همراه و همگام با پلیس باشند و طبق آخرین آمار هشتاد و پنج درصد مردم از فعالیت های امنیت اخلاقی پلیس رضایت دارند و مابقی هم باید توجیه شوند. 
وی در پایان ضمن اهدای یکی از آثارشان در حوزه نقد وهابیت بر لزوم مطالعه این بحث به فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد.
captcha