سومین نمایشگاه «سلامت روان» در دانشگاه تبریز گشایش یافت
کد خبر: 3650387
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

سومین نمایشگاه «سلامت روان» در دانشگاه تبریز گشایش یافت

گروه فرهنگی: سومین نمایشگاه «سلامت روان تحت عنوان تلنگر» با شرکت 30 نهاد و دستگاه استانی با محوریت پیشگیری و مبارزه با سوء مصرف مواد مخدر، تهدیدات فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در دانشگاه تبریز گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، سومین نمایشگاه سلامت روان تحت عنوان «تلنگر» امروز با حضور قائم مقام دانشگاه تبریز و شرکت 30 نهاد و دستگاه استانی با محوریت پیشگیری و مبارزه با سوء مصرف مواد مخدر، تهدیدات فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در دانشگاه تبریز گشایش یافت.
در این نمایشگاه 30 غرفه در قالب پوستر، عکس، سی دی، بروشور، کتاب، نمایش فیلم، تالار گفتگو و ...  برای بازدید علاقمندان دایر شده است.
این نمایشگاه با هدف آشنایی جوانان و به ویژه دانشجویان با آسیب‌های اجتماعی از جمله اثرات سوء مصرف مواد مخدر، قرص های روان گردان، ارتقای سطح آگاهی عموم جامعه از مضرات استفاده از مواد مخدر و نحوه پیشگیری از آنها، تهدیدهای فضای مجازی، شبکه های اجتماعی، آسیب‌های شبکه‌های ماهواره ای و ...  برپا شده است.
این گزارش حاکی است: در بر پایی این نمایشگاه 30 سازمان و نهاد همکاری دارند.
یاد آور می‌شود:  این نمایشگاه  تا 19 مهرماه جاری از ساعت 10 صبح لغایت 16 در خیابان اصلی دانشگاه تبریز برای بازدید علاقه مندان دایر شده است.
captcha