طرح ملی تلاوت در البرز اجرا می‌شود
کد خبر: 3650498
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
برای نخستین بار در استان؛

طرح ملی تلاوت در البرز اجرا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: طرح ملی تلاوت برای اولین بار در این استان اجرا می‌شود.

حجت الاسلام محمود دهقاندار، سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: اجرای طرح ملی تلاوت که از از سال ١٣٩١ در کشور شروع شده، با توجه به استقبال خوب متقاضیان هم اکنون در ١٥ استان کشور در حال اجرا و در سال جاری ١٠استان جدید به سایر استان‌های مجری این طرح افزود شد.
وی افزود: با توجه به ظرفیت و استعدادهای فراوان قرآنی در استان البرز به ویژه در جوانان و نوجوانان و با توجه به ضرورت استعدادیابی نخبگان قرآنی و ساماندهی آن‌ها ، اجرای این طرح قطعا باعث رونق فعالیت‌های قرآنی و شکوفایی جامعه قرآن در استان خواهد شد.
دهقاندار ادامه داد: طرح ملی تلاوت اولین سالی است که در استان البرز اجرا می‌شود و انتظار می‌رود با استقبال خوبی از طرف نوجوانان همراه شود.
این مسئول بیان کرد: طرح ملی تلاوت با هدف تربیت قاریان ممتاز نوجوان گروه سنی ٨ تا 14 سال اجرا در استان البرز توسط موسسه فرهنگی قرآن و عترت صاحب الزمان(عج) اجرا خواهد شد.
captcha