اتحاد ملت را مهم بشماریم/ رصد عملکرد جوانان ایرانی به صورت مستمر
کد خبر: 3650529
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
سردار نوعی‌اقدم:

اتحاد ملت را مهم بشماریم/ رصد عملکرد جوانان ایرانی به صورت مستمر

گروه اجتماعی: فرمانده دوران دفاع مقدس ورزش را از مصادیق جهاد اکبر دانست و افزود: دشمنان، عملکرد جوانان ایرانی را به صورت مستمر رصد می‌کنند و هر موفقیتی به عنوان خار چشم دشمنان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، به نقل از فارس، سردار رحیم نوعی‌اقدم، صبح امروز در مجمع سالانه سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل که در سالن کنفرانس مجموعه رضازاده برگزار شد، با اشاره به ضرورت تکریم معلمان و کسانی که در تربیت انسان‌ها تأثیرگذار بودند، اظهار کرد: قدردانی از اساتید و زحمت‌کشان عرصه تعلیم و تربین جزء اعتقادات و باورهای دینی ما بوده و یکی از اصول اولیه انسانی و اخلاقی است.
وی افزود: هر کسی که در قدردانی از بزرگان و تلاش‌گران عرصه تعلیم و تربیت سستی کند و وظیفه استاد شاگردی را به خوبی به عمل نیاورد؛ از یک اصل مهم دینی و اخلاقی غافل شده است.
این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: در حال حاضر موقعیت نظام اسلامی به گونه‌ای است که دنیا با بهانه جویی‌های مختلف به دنبال کشاندن ایران به میدان رقابت و آزمایش است و چنانچه در یکی از این آزمون‌ها با شکست مواجه شویم، هجمه وسیع روانی و فرهنگی بر علیه کشور ایجاد خواهند کرد.
نوعی‌اقدم یادآور شد: یکی از موفقیت‌های بسیار مهم و حساس جهانی در ورزش قهرمانی تجلی پیدا می‌کند و هر ورزشکاری که بتواند با موفقیت خود در مقابل دیدگان جهانیان پرچم مقدس انقلاب اسلامی را برافراشته کند یک افتخار بزرگ برای کشور ثبت خواهد کرد و چنین اقدامی کمتر از جهاد در راه خدا نخواهد داشت.
وی توضیح داد: کشورهای مختلف جهان عملکرد کشور را به صورت مستمر در عرصه‌های ورزشی، ملی، اعتقادی و انقلابی رصد کرده و توجه ویژه‌ای نسبت به باورها و دست‌آوردهای انقلاب دارند و هر موفقیتی در کشور به عنوان خار چشمی برای دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ایران خواهد بود.
این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: با برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی آسیا و انتخابی جهان به میزبانی استان اردبیل، به دلیل امنیت و ثبات کامل کشور در دل تک به تک ما احساس غرور خاصی ایجاد شد و با وجود قرار گرفتن در یک منطقه ناامن، کشور عزیزمان در ثبات کامل قرار گرفته و جهانیان نیز با قبول این موضوع، با درخواست ایران برای میزبانی از مسابقات معتبر بین‌المللی موافقت به عمل می‌آورند.
نوعی‌اقدم ورزش را عامل مهمی در اتحاد و همبستگی مردم با سلایق مختلف دانست و یادآور شد: در میزبانی از مسابقات بین‌المللی، ادب، اخلاق و عزت ایرانی در مقابل دیدگان جهانیان نشان داده شد و برگزاری چنین مسابقاتی در امنیت و ثبات کامل نشان از تلاش شبانه‌روزی رزمندگان انقلاب اسلامی و همت مسؤولان اجرایی و ورزشی برای برگزاری مطلوب مسابقات است.
captcha