نمایش 14 اثر خوشنویسی قرآنی در نمایشگاه «لعل خاموش سوم»
کد خبر: 3650753
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

نمایش 14 اثر خوشنویسی قرآنی در نمایشگاه «لعل خاموش سوم»

گروه هنر: نمایشگاه «لعل خاموش سوم» شامل آثار هنرمندان خوشنویس قرآنی 21 مهرماه افتتاح می‌شود.

امیرحسین جباری، مدیر گالری ایده پارسی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره نمایشگاه «لعل خاموش سوم» اظهار کرد: این نمایشگاه جمعه 21 مهرماه در این گالری افتتاح خواهد شد. در این نمایشگاه 14 اثر جدید از هنرمندان معاصر در زمینه نقاشی‌خط ارائه می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه آثار هنری محیا طلوع کیان، پیمان پیروی، رضا تقی پور، مرتضی شمیسا، الهام اسماعیلی، امیرحسین جباری، امیرحسین فراهانی، هانی شرار، روح الله حسین‌زاده، فرناز جهان بین، امیر کبیرنژاد، مهناز جبری، وحید ولی محمدی و پیمان ایروانی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مدیر گالری ایده پارسی ادامه داد: «لعل خاموش سوم» مجموعه نمایشگاه‌هایی است که گالری ایده پارسی از سال 1393 آن را پایه گذاری کرده است. هدف از برگزاری این مجموعه نمایشگاه‌ها ارائه آثار قرآنی در زمینه خوشنویسی و نقاشی‌خط است.

جباری اضافه کرد: در سال 1394 اولین نمایشگاه در زمینه خوشنویسی سنتی با آثاری از اساتید و پیشکسوتان این رشته و دومین آن در در زمینه نقاشی‌خط با حضور اساتید و معرفی هنرمندان خلاق و صاحب سبک برگزار شد. افتتاحیه این نمایشگاه با حضور اساتید بنام خوشنویسی و نقاشی‌خط  برگزار خواهد شد و در حاشیه این افتتاحیه کارگاه نقاشی‌خط برگزار می‌شود.

نمایشگاه «لعل خاموش سوم» روز جمعه21 مهرماه 1396 ساعت 16 افتتاح خواهد شد و تا روز 26 مهرماه پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی؛ تهران، خیابان شریعتی، خیابان دولت ، نرسیده به سه‌راه نشاط ، کوچه الله‌وردی آذر، پلاک ۲۸، گالری ایده پارسی مراجعه کنند.
captcha